Otroci so v šolskih klopeh, kaj pa znanje?

Šolstvo se počasi vrača nazaj v stare tire, učenci polnijo šolske klopi, nazaj v šolo prihajajo drugačni. Z drugačnimi izkušnjami, znanjem, nekateri pa tudi z drugačno “problematiko”.
Pred učitelji je bil z delom na daljavo velik izziv. Mnogi so se z njim uspešno soočili in naredili vse kar je v njihovi moči, da bi šolsko delo teklo kar se da gladko. Dolgo smo čakali, da se bodo učenci vrnili v šole, a zdaj je pred učitelji nov izziv – kako uspešno delati s temi učenci?
Strokovni delavci v šolah opažamo, da je velik del učencev tekom izobraževanja na daljavo pridobilo veliko znanja, a to ni dovolj utrjeno. Nekateri učenci zelo zaostajajo s snovjo, manjka jim velik del znanja. To so praviloma učenci, katerih domače okolje ni bilo spodbudno. Učenci, ki so se soočali z najrazličnejšimi težavami – od brezposelnosti starša, do zdravstvenih težav družinskih članov. Učenci, ki so imeli težave s koncentracijo v šoli, so imeli v času poučevanja na daljavo dodatne težave na tem področju. Učenci so utrujeni, nimajo psihične in fizične kondicije. Nekateri učitelji poročajo tudi o problematiki igranja računalniških iger, zaradi česar so učenci bolj nestrpni in nemirni med poukom.
Mnogi učenci si bodo opomogli – ne bodo utrpeli nepopravljivih posledic. Številni bodo uspeli nadoknaditi vse tisto, kar so morebiti zamudili. A za to potrebujejo našo pomoč in podporo. Tudi učenci, ki sicer niso “problematični”, so lahko drugačni – nanje so lahko vplivali redkejši stiki z vrstniki, drugačno učno okolje, družinske razmere, izguba motivacije, …
Kot posledica vsega navedenega se pojavlja vprašanje – kako lahko kot strokovni delavci v šoli pomagamo učencu pri mehkem prehodu nazaj na šolanje v živo? 
Na izobraževanju se bomo dotaknili naslednjih tem: 
1. Kako ponovno vzpostaviti stik z učenci in vzpostaviti disciplino v razredu? 
– Katere spremembe so opazne ob prihodu učencev nazaj v šolo in kako se soočiti z njimi?
– Kako lahko olajšate prehod učencev nazaj v šolo in jim pomagate pri privajanju na šolsko delo oz. šolsko okolje?
– Kako visoke naj bodo zahteve do učencev ob vrnitvi v šolo?
– Zakaj je krepitev socialnih veščin ob vrnitvi v šolo nujna in kako se lahko tega lotimo?
– Kaj lahko naredimo, da se bo v razredu ponovno vzpostavila pozitivna klima?
2. Kako pomagati učencem z učnimi težavami? 
– Učne težave, ki jih opažamo pri delu z učenci v času šolanja na daljavo.
– Veščine, ki jih lahko pri učencih krepimo, da se bodo znali samostojno učiti?
– Kako vzpostaviti stik z učencem, ki ima učne težave?
– Kje so meje naše odgovornosti pri pomoči učencem z učnimi težavami?
3. Kako učinkovito komunicirati s starši?
– Kakšna je “pozicija” staršev v tem trenutku? S kakšnimi težavami, izzivi in strahovi se soočajo?
– Kako lahko vzpostavite stik s starši in dosežete sodelovanje?
– Kako staršu povedati, da otrok potrebuje drugačen pristop?
Izvajalki izobraževanja: 

Neva Strel Pletikos, dipl. ped., prof. soc. asistentka na Pedagoški fakulteti v Kopru, specializantka psihoterapije, NLP Coach, praktik s področja Teorije izbire in že več kot 25 let svetovalna delavka na osnovni šoli.

Kim Pletikos Pucer, mag. psih. (UN), specializantka psihoterapije (smer Transakcijska analiza).

Izobraževanje bo izvedeno prek spleta (programska oprema Zoom) v treh delih: 10.3., 17.3., 24.3.2021, od 17.00 do 19.00.
Vsak udeleženec prejme gradivo in potrdilo o udeležbi, ki lahko služi tudi za napredovanje (0,5 točke).
Kotizacija za udeležbo na seminarju znaša 95 evrov. Samoplačnikom ponujamo 20 % popusta na kotizacijo. 
Prijavite se lahko na naš e-naslov info@cor.si ali pa izpolnite Google obrazec tukaj. Prijave sprejemamo do 5.3.2021. Število mest je omejeno! 
Za vsa vprašanja smo vam na voljo na info@cor.si.

Začetek

17:00

10.03.2021

Konec

19:00

24.03.2021

Lokacija

Zoom