Paleta učencev v razredu

,,Svojega dela ne zmorem več. Postalo je preveč naporno. Z vseh strani nekdo hoče nekaj od mene, v razredu imam 25 učencev od katerih ima vsak drugačne potrebe. Jezna sem, ker mi zmanjka časa in energije za nadarjene in tiste, ki bi jim lahko predala ogromno znanja. Večino časa namenim poskusom vzpostavljanja miru v razredu in pomoči učencem, ki težko usvojijo znanje. Včasih se sprašujem, če se tako počutim samo jaz. Popolnoma izčrpana po celem dnevu truda in ukvarjanja z učenci na koncu ne vem, če sem jih sploh kaj naučila. Zdi se mi da sem se nekje izgubila. Ne vem kako bi si lahko olajšala delo in kako naj delam z vsemi temi tako zelo različnimi učenci.”

Ko učitelji vstopite v razred stojite pred kopico učencev, ki so si res zelo različni. Nekateri imajo motnjo pozornosti, ADHD, pri nekom namigujejo na avtizem, nekateri so nevzgojeni, nekateri pretirano vzgojeni, eni nagajivi, drugi pridni, eni izredno inteligentni, drugi nekoliko manj. Vi pa ste tisti, ki želi vse nekaj naučiti, jim nekaj predati.

Delo učitelja zahteva srčnost, predanost a tudi neprestano pridobivanje novega znanja. Učitelji ste danes postavljeni v razred, velikokrat brez konkretnih orodij, ki bi vam bila v pomoč pri soočanju z vsakodnevnimi izzivi, ki jih prinaša paleta učencev znotraj enega razreda.

Vljudno vabljeni na interaktivno predavanje, kjer vas bomo opremili z znanjem, konkretnimi primeri ukrepov in načinov za premagovanje situacij s katerimi se pri pouku soočate. Skupaj bomo poiskali tudi produktivne načine za razrešitev vaših trenutnih stisk, vprašanj in težav.

VSEBINE

📍Osnove značilnosti učencev s posebnimi potrebami (kaj je za vsako od podskupin značilno, kako lahko prepoznamo določene težave, s čim imajo običajno posamezni učenci v šoli težave, s čim se običajno soočajo njihovi starši, …).
📍Konkretne ideje, načine in pristope za delo z učenci s posebnimi potrebami in učenci, ki zahtevajo drugačen, kompleksnejši pristop.
📍Konkretne načine za izboljšanje svoje komunikacije s starši in s sodelavci. Zakaj je sodelovanje ključnega pomena in kako ga vzpostavimo?
📍Kako se učinkovito pripraviti na razgovor s starši in kako ga uspešno izpeljati?
📍Zakaj je pri učencih s posebnimi potrebami nujno krepiti socialne veščine in na kakšen način lahko to počnemo?
📍Dovolj časa bo tudi za vsa vaša vprašanja in debato o konkretnih primerih.

KDAJ? 

Izobraževanje bo potekalo 12.6.2021 od 9.00 do 15.00.

KJE BO IZOBRAŽEVANJE IZVEDENO?

Izobraževanje bomo izvedli v Strunjanu, predvidoma v hotelu Oleander (natančne informacije glede lokacije boste dobili naknadno). Če bo epidemiološka situacija neugodna in nam izvedba v živo ne bo dovoljena, bomo izobraževanje izvedli preko programa Zoom.

KAJ PRIDOBITE Z UDELEŽBO?

Z udeležbo boste pridobili veliko novega znanja, ki bo preplet najnovejših spoznanj s področja pedagogike, psihologije, različnih psihoterapevstkih smeri in več kot 30-letnih izkušenj v šolski svetovalni službi.

Dovolj časa bo za odgovore na vsa vaša vprašanja, izmenjavo mnenj, debato, iskanje rešitev za izzive s katerimi se vsakodnevno srečujete, …

Vsak udeleženec dobi gradivo, pogostitev (če bo izobraževanje izvedeno v živo) in potrdilo o udeležbi na 8-urnem izobraževanju.

KDO BOSTA PREDAVATELJICI?

Neva Strel Pletikos, univ. dipl. pedagoginja in sociologinja, asistentka na pedagoški fakulteti v Kopru, specializantka psihoterapije, NLP praktik, mojster z znanji iz Teorije izbire in svetovalna delavka s 30. leti izkušenj in že več kot 100-imi uspešno izpeljanimi izobraževanji.

Kim Pletikos Pucer, mag. psih., specializantka psihoterapije.

Vaš prispevek za udeležbo na delavnici je 75 evrov, če ste samoplačnik in 95 evrov, če je plačnik šola. 

PRIJAVE

Za prijave in več informacij o izbraževanju nam pišite na info@cor.si, prijave sprejemamo tudi preko Google obrazca na tej povezavi:

Start Time

9:00

12.06.2021

Finish Time

15:00

12.06.2021

Address

Strunjan/Zoom