Podporna skupina za učitelje – po principih Transakcijske analize

Vabljeni, da se nam pridružite na podporni skupini za učitelje!

Letos prvič razpisujemo tudi podporno skupino za učitelje. Podporne skupine za učitelje smo do sedaj izvajali le na šolah, za kolektive. Zaradi velikega povpraševanja in želje udeležencev Programa osebnega razvoja Transakcijska analiza v učilnici, pa sva se odločili, da ponudiva tudi podporno skupino za učitelje, ki bo temeljila predvsem na konceptih Transakcijske analize, prepletali pa jih bomo tudi z znanji s področja drugih psihoterapevtski smeri, psihologije, pedagogike in kognitivne nevrologije. 

 

KOMU JE PODPORNA SKUPINA NAMENJENA? 

 

Podporna skupina je namenjena vsem zaposlenim v vzgoji in izobraževanju, ki bi želeli prostor, znotraj katerega lahko izpostavite izzive s katerimi se soočate, pridobite ideje in mnenja preostalih udeležencev ter pomoč v obliki supervizije s strani izvajalk izobraževanja. 

Dobrodošlo je, da poznate osnovne koncepte Transakcijske analize (ego stanja, transakcije, …), ni pa to pogoj za priključitev k skupini. 

 

KAKO BODO IZGLEDALA SREČANJA? 

 

Srečevali se bomo enkrat mesečno, ob četrtkih med 17. in 19. uro, od oktobra do maja. Začnemo 6.10.2022 in nadaljujemo 3.11.2022 in 1.12.2022. Preostale termine bomo določili po zaključku prijav na skupino. 

Srečanja bomo izvedli preko programa Zoom. Odvisno od želje udeležencev bomo lahko katero od srečanj izvedli tudi v živo.

Na vsakem srečanju boste imeli udeleženci možnost predstaviti svoja vprašanja, izzive, dileme – skupaj bomo poiskali odgovor nanje in najboljšo pot za rešitev kritičnih situacij v katerih se v šolskem okolju znajdete. 

V kolikor nam bo ostalo dovolj časa (v primeru, da udeleženci ne boste imeli supervizijskih vprašanj), se bomo lotili naprednih konceptov iz področja Transakcijske analize, ki jih boste lahko uporabili v praksi. Koncepte bomo vedno prilagodili aktualni problematiki na področju vzgoje in izobraževanja ter vašim željam. Vabljeni boste torej tudi, da predlagate vsebine, ki bi jih želeli obravnavati. 

Število udeležencev na skupini bo omejeno, zaradi izrazito interaktivne narave dela. 

SKUPINO BOVA VODILI …

 

Neva Strel Pletikos, pedagoginja in profesorica sociologije, asistentka na Pedagoški fakulteti v Kopru, specializantka psihoterapevtske smeri Transakcijska analiza pri Zoranu Milivojeviću, Coach iz področja Nevrolingvističnega programiranja, Praktik s področja teorije izbire in že več kot 25 let svetovalna delavka na osnovni šoli.

Moja strast je že vrsto let delo z mladimi. Svojo poklicno pot sem začela z delom v takratni t.i. “gluhonemnici”. Kaj kmalu sem spoznala, da učinkovito in kvalitetno delo z mladimi zahteva nenehno strokovno izpopolnjevanje. Po zaposlitvi v svetovalni službi na osnovni šoli sem se odločila, da se vključim v izobraževanje iz psihoterapevtske smeri Transakcijska analiza pri dr. Zoranu Milivojeviću. Predvsem zato, ker verjamem, da moramo najprej poskrbeti za to, da se počutimo dobro v svoji koži, da bi lahko pomagali drugim. Izobraževanje iz Transakcijske analize je bilo prav to – orodje, ki ji je pomagalo osebno rasti, izboljšati svoje odnose, se naučiti učinkovitejših reakcij v vsakodnevnih interakcijah z najrazličnejšimi ljudmi in nenazadnje bolje razumeti ljudi s katerimi dela. Znanja iz področja Transakcijske analize, NLP in teorije izbire so mi pomagala tudi pri soočanju z izčrpanostjo in utrujenostjo zaradi sočutja, kot danes pojmujemo ta pojav – utrujenost zaradi vsakodnevnega fokusa na težave in stiske drugih. Delo z ljudmi namreč zahteva celega človeka, jaz pa sem si želela biti cel človek tudi doma, s svojo družino.

 

Kim Pletikos Pucer, magistrica psihologije, specializantka psihoterapevtske smeri Transakcijska analiza pri dr. Zoranu Milivojeviću in mag. Ivani Mandarić, terapevtka medicinske hipnoze.

Svoje prve izkušnje na področju psihološkega dela z mladimi sem začela pridobivati že tekom študija z delavnicami s področja učenja, anksioznosti, strahu pred ocenjevanjem, samozavesti, … Delo z otroki, mladostniki in odraslimi s posebnimi potrebami me je naučilo začutiti človeka, opazovati to, kar je v ozadju vedenja. To, kar ljudje kažemo navzven, je običajno nekaj povsem drugega kot to, kar se skriva v ozadju. To spoznanje sem še bolj ponotranjila z delom v kriznem centru, kjer sem se naučila predvsem poslušati in dati čas, da se človek odpre in zaupa. Svoje strokovno znanje sem nadgradila z znanji iz psihoterapevtske smeri Transakcijska analiza in ta znanja vsakodnevno implementirala v svoje delo, pri svetovanju staršem, otrokom in mladostnikom v okviru Centra za osebno rast. Na izobraževanjih, ki jih izvajam rada prepletam znanja iz področja psihologije, kognitivne nevroznanosti, nevrologije in psihoterapije. 

 

KOTIZACIJA

 

Kotizacija za udeležbo na skupini znaša 40 evrov na srečanje za vse, ki ste obiskovali naš program Program osebnega razvoja – Transakcijska analiza za učitelje in 45 evrov na srečanje za vse ostale.

 

PRIJAVA

 

Število udeležencev je zaradi narave srečanj, ki bodo zelo praktično naravnana, omejeno, zato pohitite s prijavo. Navadno so mesta zasedena v prvih dveh tednih po odprtju prijav. 

Prijavite se lahko samo na vsa srečanja! Prijava na posamezno srečanje ni mogoča.

Prijavite se lahko preko Google obrazca tukaj

ali prek e-naslova info@cor.si, z imenom priimkom in podatki plačnika kotizacije.

 

Začetek

17:00

01.10.2022

Konec

19:00

30.06.2023

Lokacija

Zoom