Seminar – Kako poučevati v razredu, v katerem imamo paleto učencev z različnimi potrebami (nadarjene učence, učenca z ADHD, čustveno-vedenjsko težavnega učenca,…) in pri tem ne pozabiti nase? 

Ste se odločili, da boste v novem letu resnično poskrbeli zase? Ne boste dovolili, da se iz psihosomatskih težav razvije resnejša bolezen.

Na seminarju, ki ga razpisujemo, boste učitelji ozavestili:

  1. da lahko spremenite samo svoj odnos do drugih, ne morete spremeniti učencev, staršev,
    2. da ste odgovorni za učinkovito komunikacijo,
    3. da imate vire moči v sebi, da to dosežete,
    4. da si avtoriteto ustvarite ali uničite sami s svojim delovanjem, in še mnogo tega…
    5. ozavestilii boste, da ste vi najpomembnejši človek v vašem življenju.

Vsebina seminarja, ki bo zelo praktično naravnana bo tokrat:
1. osebnostna rast,
2. učne tehnike, motivatorji in učinkoviti vzgojni načrti.

V prvem delu se bomo pobožali od znotraj, poskrbeti moramo zase, da smo lahko učinkoviti pri svojem delu in doma.

Kako si organizirati čas, da ne pride do izgorelosti?
Kako prepustiti težave učencem in njihovim staršem in pri tem ne imeti slabe vesti?
Kako prepoznati čigave se težave?
Kako poskrbeti zase tukaj in sedaj?

Osrednji del je namenjen delu z učenci v razredu.

V oddelkih imamo paleto učencev, učence z odločbami, nadarjene učence, učence s čustvenimi stiskami, …

Spoznali boste, katere tehnike učenja so učinkovite in spodbujajo aktivnost in boljšo koncentracijo med učenjem. Kako se lotimo besedil v učbeniku, ki so pogosto za otroke dolgočasna? Poudarek bo predvsem na aktivnosti učenca med učenjem.

Pri našem poklicu je pomembno, da poznamo sebe in svoj stil zaznavanja in učenja. Pomembno je, da se ves čas zavedamo, da drugi morda dojemajo svet drugače kot mi.

Eni se bolj uspešno učijo s knjigo, drugi s poslušanjem učitelja, tretji pa iz slikovne predstavitve snovi. Nekaterim ustreza, da se osnovi pogovorijo v skupini. Nekateri potrebujejo sistematično prikazane informacije in se postopno učijo, drugi imajo bolj celosten pristop.

Gre za različne stile zaznavanja, spoznavanja in učenja. Dobro poznavanje teh razlik bistveno prispeva h kakovosti učenja in poučevanja.

Kaj lahko naredite znotraj te palete in kje so meje vaše odgovornosti? Kaj lahko storite, da ne boste vseh teh otrok nosili domov?
Kako oblikovati učinkovit vzgojni načrt?

Seminar bomo izpeljali v Ljubljani, 21. aprila 2018 od 9.00 do 15.00 ure.
Pri delu bomo uporabili tehnike nevrolingvističnega programiranja in transakcijske analize.

Kotizacija za seminar znaša 115 evrov, za samoplačnike pa 80 evrov. Prejmete potrdilo o 8-urni udeležbi na seminarju, pogostitev med odmori in veliko znanja, ki ga boste lahko takoj uporabili v praksi.

Število mest je omejeno. 

Seminar bova vodili Manja Kristnac, univ.dipl.pedagog in andragog, avtorica knjige Moj otrok je brihten, samo učiti se mu ne da in Neva Strel Pletikos, univ.dipl.pedagog, prof.sociologije, NLP coach, TA svetovalec

Vabljeni k prijavi na naslov: info@cor.si z imenom in priimkom ter naslovom šole.

Več informacij na www.cor.si.

 

Začetek

9:00

21.04.2018

Konec

15:00

21.04.2018

Lokacija

Ljubljana