Transakcijska analiza v učilnici – 1. stopnja (izobraževanje je v KATIS-U)

Vljudno vabljeni k prijavi na izobraževanje 

PROGRAM OSEBNEGA RAZVOJA ZA UČITELJE

TRANSAKCIJSKA ANALIZA V UČILNICI, 1. STOPNJA

Transakcijska analiza je psihoterapevtska smer s svojo teorijo komunikacije, ki je zelo uporabna na področju dela s timi, odlično pa jo je mogoče aplicirati tudi na šolsko okolje. Poglobljeno, skozi veliko praktičnih vaj, bomo obravnavali osnovne principe Transakcijske analize, s čemer bodo udeleženci osebnostno rastli, izboljšali svojo komunikacijo in na vedenje ljudi, s katerimi se vsakodnevno srečujejo, pogledali še iz drugačne plati, kot so to morda počeli do sedaj. 

 

KAKO BO POTEKALO IZOBRAŽEVANJE?

 

Srečevali se bomo enkrat mesečno, ob sobotah, od oktobra do maja, med 9. in 13. uro.

Izobraževanje bo izvedeno v živo, v Kopru, za vse tiste, ki se vseh srečanj ne boste mogli udeležiti v živo, pa je na voljo tudi udeležba preko spletnega programa Zoom. Izobraževanje bo torej izvedeno v obliki hibridnega modela.

S prijavo na izobraževanje se avtomatsko prijavite na vsa srečanja. Gre za celovito izobraževanje, znanje bomo nadgrajevali iz srečanja v srečanje. Veliko bomo izhajali iz vaših izkušenj, aktualnih tematik in izzivov s katerimi se srečujete, zato bomo oblikovali zaprto skupino. S tem bomo oblikovali zaupen prostor znotraj katerega boste lahko delili svoja mnenja, izkušnje in dileme.

Prvič se bomo srečali 15.10.2022. Nadaljevali bomo 26.11.2022 in 17.12.2022.

O terminih preostalih srečanj se bomo skupaj dogovorili naknadno. 

 

KATERE VSEBINE BOMO POGLOBLJENO OBRAVNAVALI?

Vsako srečanje bo obsegalo del, ki bo bolj teoretično naravnan in del v katerem se bomo posvetili vašim vprašanjem in situacijam v katerih ste trenutno. Želiva si, da bi na srečanjih izhajali tudi iz vaših primerov, vprašanj in razmišljanj, zato bodo srečanja zasnovana zelo interaktivno.

Uvod v Transakcijsko analizo in življenjske pozicije

  •  Kaj je TA, katere so njene osnovne predpostavke?
  • Kako ohranjati pozicijo jaz sem v redu, ti si v redu, tudi s starši, ki imajo drugačne vrednote?
  • Kako znati sprejemati in dati pohvalo?
  • Konkretni primeri iz prakse in razlaga le-teh skozi TA.

Ego stanja 

  • Kaj so ego stanja znotraj TA?
  • Kako poteka komunikacija iz različnih ego stanj?
  • Kako si lahko z razumevanjem ego stanj pomagam do učinkovitejše komunikacije?
  • Kako lahko s pomočjo analize ego stanj razumemo svoj primarni način komunikacije in kako ga lahko optimiziramo?
  • Konkretni primeri iz prakse in razlaga le-teh skozi TA.

Transakcije

  • Kaj so transakcije?
  • Vrste transakcij v vsakodnevni komunikaciji?
  • Kako učinkovito komunicirati v zahtevnih situacijah?
  • Učinkovita komunikacija v šolskem okolju.

Teorija potrditev (stroke-i)

  • Kaj so potrditve?
  • Zakaj jih moramo znati dajati in sprejemati?
  • Zakaj je za otroka pomembno, da prejme dovolj potrditev?
  • Kako lahko otrok pridobi stroke, če jih ne dobi dovolj?

Vzgojni slogi v okviru Transakcijske analize

  • Osnove različnih vzgojnih slogov.
  • Vzgojni slogi v okviru TA.
  • Kako vzgojni slog vpliva na otrokovo šolsko prilagojenost?

Strukturiranje časa

  • Kje so meje naše odgovornosti?
  • Kako organizirati svoj čas in kako pomagati učencem pri organizaciji njihovega časa?
  • Čemu namenjamo svoj čas in kako lahko to spremenimo?
  • Zakaj struktura časa vpliva na zadovoljstvo z življenjem in kaj je v ozadju?
  • Konkretni primeri iz prakse in razlaga le-teh skozi TA.

 

IZVAJALKI IZOBRAŽEVANJ BOVA …

 

Neva Strel Pletikos, pedagoginja in profesorica sociologije, asistentka na Pedagoški fakulteti v Kopru, specializantka psihoterapevtske smeri Transakcijska analiza pri Zoranu Milivojeviću, Coach iz področja Nevrolingvističnega programiranja, Praktik s področja teorije izbire in že več kot 25 let svetovalna delavka na osnovni šoli.

Moja strast je že vrsto let delo z mladimi. Svojo poklicno pot sem začela z delom v takratni t.i. “gluhonemnici”. Kaj kmalu sem spoznala, da učinkovito in kvalitetno delo z mladimi zahteva nenehno strokovno izpopolnjevanje. Po zaposlitvi v svetovalni službi na osnovni šoli sem se odločila, da se vključim v izobraževanje iz psihoterapevtske smeri Transakcijska analiza pri dr. Zoranu Milivojeviću. Predvsem zato, ker verjamem, da moramo najprej poskrbeti za to, da se počutimo dobro v svoji koži, da bi lahko pomagali drugim. Izobraževanje iz Transakcijske analize je bilo prav to – orodje, ki ji je pomagalo osebno rasti, izboljšati svoje odnose, se naučiti učinkovitejših reakcij v vsakodnevnih interakcijah z najrazličnejšimi ljudmi in nenazadnje bolje razumeti ljudi s katerimi dela. Znanja iz področja Transakcijske analize, NLP in teorije izbire so mi pomagala tudi pri soočanju z izčrpanostjo in utrujenostjo zaradi sočutja, kot danes pojmujemo ta pojav – utrujenost zaradi vsakodnevnega fokusa na težave in stiske drugih. Delo z ljudmi namreč zahteva celega človeka, jaz pa sem si želela biti cel človek tudi doma, s svojo družino. 

 

Kim Pletikos Pucer, magistrica psihologije, specializantka psihoterapevtske smeri Transakcijska analiza pri dr. Zoranu Milivojeviću in mag. Ivani Mandarić, terapevtka medicinske hipnoze.

Svoje prve izkušnje na področju psihološkega dela z mladimi sem začela pridobivati že tekom študija z delavnicami s področja učenja, anksioznosti, strahu pred ocenjevanjem, samozavesti, … Delo z otroki, mladostniki in odraslimi s posebnimi potrebami me je naučilo začutiti človeka, opazovati to, kar je v ozadju vedenja. To, kar ljudje kažemo navzven, je običajno nekaj povsem drugega kot to, kar se skriva v ozadju. To spoznanje sem še bolj ponotranjila z delom v kriznem centru, kjer sem se naučila predvsem poslušati in dati čas, da se človek odpre in zaupa. Svoje strokovno znanje sem nadgradila z znanji iz psihoterapevtske smeri Transakcijska analiza in ta znanja vsakodnevno implementirala v svoje delo, pri svetovanju staršem, otrokom in mladostnikom v okviru Centra za osebno rast. Na izobraževanjih, ki jih izvajam rada prepletam znanja iz področja psihologije, kognitivne nevroznanosti, nevrologije in psihoterapije. 

 

 

MNENJA UDELEŽENCEV 

 

Sprva se mi je zdelo izobraževanje precej obsežno, zaradi otrok sem kolebala z odločitvijo o tem, da se priključim. Seveda, včasih sem se stežka usedla na računalnik a takoj, ko smo začeli sem pozabila na vse ostalo. Bilo je super, pridobila sem ogromno znanja, koristilo mi je, da smo aktualne zadeve predebatirali in jih interpretirali tudi s pomočjo TA. Hvala za vse in se vidimo prihodnje leto, na 2. stopnji! – Maša Veber

 

Vsako izpopolnjevanje, sodelovanje na seminarjih je odločitev, da želimo osebno rasti, več razumeti, več spoznavati. Na vašem izobraževanju sem imela občutek, da smo slišani, da lahko sodelujemo, vsebine so resonirale z mano in so uporabne na vseh področjih našega življenja. – Tina

 

Na izobraževanju sem pridobil novo znanje, nek nov pogled na situacije s katerimi se v šolskem okolju vsakodnevno srečujem. Veliko lažje si razložim določena vedenja in posledično tudi primerneje odreagiram. – Miran

 

Na izobraževanje sem se prijavila kljub temu, da sem bila na robu izgorelosti. Moram pa reči, da mi je čas, ki sem ga namenila temu izobraževanju pomagal pri osebni rasti, pri uvidu določenih zadev, pri začetku sprememb, ki jih želim uvesti v svoje življenje in seveda pri tem, da lahko sem lahko še naprej taka učiteljica, kot si želim biti, ne da bi bila ob tem vsakodnevno izčrpana. – Majda

 

KAJ PRIDOBITE Z UDELEŽBO?

 

Z udeležbo na izobraževanju pridobite nova teoretična in praktična znanja. Pridobite uporabna orodja, ki jih boste lahko uporabili v različnih situacijah, tako v službenem kot tudi v zasebnem okolju. 

  • Udeleženci dobite prostor znotraj katerega lahko izrazite svoje skrbi, stiske, vprašanja, izzive in situacije v katerih so se znašli. Skupaj bomo analizirali vaše izzive in poiskali možne rešitve. Udeležba na predavanjih lahko udeležencem tako služi tudi kot supervizija
  • Tekom celotnega izobraževanja smo vam na voljo za kakršen koli posvet, vprašanje, nasvet, supervizijo tudi izven naših izobraževanj.
  • Pridobili boste obsežno strokovno znanje, ki ga boste lahko uporabili tako v službenem, kot tudi v domačem okolju.
  • Na srečanjih se imamo vedno fino, zato vam zagotavljamo, da vam bo izobraževanje vsaj malo polepšalo vaše sobote
  • Vsak udeleženec dobi gradivo.
  • Z udeležbo na srečanjih pridobite potrdilo o opravljeni 1. stopnji izobraževanja Transakcijska analiza v učilnici.
  • Z udeležbo na izobraževanju lahko pridobite tudi točke za napredovanje.

 

KOTIZACIJA

 

Kotizacija znaša 75 evrov za posamezno srečanje, torej 600 evrov za vsa srečanja. Kotizacijo lahko poravnate tudi v več obrokih. S prijavo se zavezujete, da boste kotizacijo poravnali v celoti, ne glede na morebitno neudeležbo na srečanjih. Plačnik kotizacije je lahko tudi šola/organizacija. 

Ker smo hvaležni vsem, ki se na naša izobraževanja znova in znova vračate, imate vsi, ki ste se že udeležili katerega od naših izobraževanj, na kotizacijo 10 % popust.

 

PRIJAVA

 

Število udeležencev je zaradi narave srečanj, ki bodo zelo praktično naravnana, omejeno, zato pohitite s prijavo. Navadno so mesta zasedena v prvih dveh tednih po odprtju prijav. 

Prijavite se lahko samo na vsa srečanja! Prijava na posamezno srečanje ni mogoča.

Prijavite se lahko preko Google obrazca tukaj 

ali prek e-naslova info@cor.si, z imenom priimkom in podatki plačnika kotizacije.

Začetek

9:00

15.10.2022

Konec

13:00

23.05.2023

Lokacija

Koper in Zoom (hibridni model izobraževanja)