Transakcijska analiza v učilnici – 2. stopnja (nadaljevalna skupina)

Vljudno vabljeni k prijavi na izobraževanje

PROGRAM OSEBNEGA RAZVOJA ZA UČITELJE – TRANSAKCIJSKA ANALIZA V UČILNICI 

(2. stopnja – nadaljevalna skupina)

Transakcijska analiza je psihoterapevtska smer s svojo teorijo komunikacije, ki je zelo uporabna na področju dela s timi, odlično pa jo je mogoče aplicirati tudi na šolsko okolje. Poglobljeno, skozi veliko praktičnih vaj, bomo obravnavali osnovne principe Transakcijske analize, s čemer bodo udeleženci osebnostno rastli, izboljšali svojo komunikacijo in na vedenje ljudi, s katerimi se vsakodnevno srečujejo, pogledali še iz drugačne plati, kot so to morda počeli do sedaj.

Vse, ki ste se s transakcijsko analizo že srečali, bodisi na naših izobraževanjih, bodisi na katerem drugem izobraževanju vabimo, da se priključite nadaljevalni skupini Transakcijska analiza v učilnici.

Opravljena prva stopnja izobraževanja NI pogoj (je pa seveda priporočljivo), za obiskovanje nadaljevalne skupine. Pogoj je le, da imate osnovno znanje s področja transakcijske analiza (ego stanja, življenjski scenarij, referenčni okvir, …). Če o transakcijski analizi in njeni aplikaciji v šolskem okolju ne veste veliko, vam vsekakor priporočamo, da se najprej udeležite prve stopnje izobraževanja Transakcijska analiza v učilnici.

Kako bo potekalo izobraževanje?

Program bo trajal od marca do junija, preko spletnega programa Zoom. Skupaj bomo torej izvedli 5 srečanj, vsako bo potekalo od 17:00 do 19.00.

S prijavo na seminar se prijavljate na vseh 5 srečanj. Ker bo seminar praktično naravnan in bomo veliko izhajali iz vaših aktualnih vprašanj in izzivov, znanje pa bomo iz srečanja v srečanje nadgrajevali, bomo oblikovali zaprto skupino, kar pomeni, da se na posamezna srečanja ne morete prijaviti. 

Seveda si želiva, da se srečanj udeležujete ob načrtovanih datumih. Tako lahko delamo na vaših aktualnih primerih in se ukvarjamo s trenutno aktualnimi situacijami. A ker veva, da je življenje nepredvidljivo sva se odločili, da bo tistim, ki se katerega od seminarjev ne boste mogli udeležiti, za teden dni na voljo posnetek seminarja. Tako boste lahko zamujeno nadoknadili in se nam pridružili na naslednjem seminarju.

Katere vsebine bomo poglobljeno obravnavali?

Vsako srečanje bo obsegalo del, ki bo bolj teoretično naravnan in del v katerem se bomo posvetili vašim vprašanjem in situacijam v katerih ste trenutno. Želiva si, da bi na srečanjih izhajali tudi iz vaših primerov, vprašanj in razmišljanj, zato bodo srečanja zasnovana zelo interaktivno.

  • Učinkovita pohvala in kritika v razredu po principih Transakcijske analize: kako pohvaliti tako, da bo naša pohvala učinkovita, kako kritizirati, da kritika ne prizadane, kakšne so posledice učinkovite pohvale in kritike pri otrocih in mladostnikih. Dotaknili se bomo tudi odpisovanja učencev in sodelavcem ter posledic, ki jih ima to na odnose. 
  • Anksioznost pri otrocih in mladostnikih: Kaj je v ozadju otrokove/mladostnikove anksioznosti (ki je med mladimi vse pogostejša) in kaj lahko kot učitelji naredimo.
  • Strukturiranje časa: Zakaj je pomembna struktura časa, kaj nam to pove o nas in drugih. Kako to vpliva na naše počutje in kaj lahko naredimo, da bi ga bolje obvladali? 
  • Igre, ki jih igramo v interakcijah z drugimi: Podrobneje bomo raziskali katere igre poznamo, dramski trikotnik, zakaj ljudje igramo igre, kaj narediti, ko prepoznamo, da starši ali sodelavci z nami igrajo igro.
  • Reketi: reketi in skript, reketna in avtentična čustva.
  • Dramski trikotnik: Kaj to je dramski trikotnik, kdaj se v komunikaciji z drugimi znajdemo v dramskem trikotniku in kako izstopimo iz njega.
  • Kako lahko spoznanja transakcijske analize približamo učencem.

Izvajalki izobraževanj bova …

Neva Strel Pletikos, dipl. ped., prof. soc. asistentka na Pedagoški fakulteti v Kopru, specializantka psihoterapije, NLP Coach, praktik s področja Teorije izbire in že več kot 25 let svetovalna delavka na osnovni šoli.

Kim Pletikos Pucer, mag. psih. (UN), specializantka psihoterapije (smer Transakcijska analiza).

Kdaj?

Enkrat mesečno od marca do junija: 28.9.2021, 19.10.2021, 30.11.2021,  21.12.2021 in 25.1.2021.

Vsa srečanja bodo izvedena prek spleta in bodo potekala od 17.00 do 19.00

Kaj pridobim z udeležbo? 

  • Udeleženci z udeležbo na seminarju pridobija nova teoretična in praktična znanja. Pridobijo uporabna orodja, ki jih bodo lahko uporabili v različnih situacijah tako v službenem kot tudi v zasebnem okolju. 
  • Udeleženci dobijo prostor znotraj katerega lahko izrazijo svoje skrbi, stiske, vprašanja, situacije v katerih so se znašli. Skupaj bomo analizirali vašo situacijo in poskušali najti možne rešitve. Udeležba na predavanjih lahko udeležencem tako služi tudi kot supervizija. 
  • Vsak udeleženec dobi gradivo.
  • Z udeležbo na srečanjih pridobite potrdilo o opravljeni 2. stopnji izobraževanja Transakcijska analiza v učilnici.
  • Pridobite 0,5 točke za napredovanje.

Kako se lahko prijavim?

Število udeležencev je zaradi narave srečanj, ki bodo zelo praktično naravnana, omejeno, zato pohitite s prijavo. Navadno so mesta zasedena v dveh tednih. 

Prijavite se lahko samo na vsa srečanja! Prijava na posamezno srečanje ni mogoča.

Prijavite se lahko preko Google obrazca  tukaj 

ali prek e-naslova info@cor.si, z imenom priimkom in podatki plačnika kotizacije.

Prispevek za vašo udeležbo

Vaš prispevek za udeležbo znaša 35 evrov za posamezno srečanje, torej 175 evrov za vsa srečanja. Omogočamo tudi plačilo v največ 3. obrokih. S prijavo se zavezujete, da boste kotizacijo poravnali v celoti, ne glede na morebitno neudeležbo na srečanjih. Plačnik kotizacije je lahko tudi šola/organizacija. 

 

Start Time

17:00

28.09.2021

Finish Time

19:00

25.05.2026

Address

Zoom