Kako ustvariti in ohraniti avtoriteto v razredu?

 izobraževanje

Kako ustvariti in ohraniti avtoriteto v razredu?

Zoom, 26. 3., 3. 4. in 10. 4. 2024, od 17:00 do 19:00, Zoom

Otroci so danes drugačni kot so bili. V čem so drugačni? Kaj jih motivira? Kakšne so njihove vrednote?

Učitelj sam po sebi zanje ni avtoriteta. Kaj so tiste lastnosti učitelja, ki danes prispevajo k temu, da bo učitelj imel avtoriteto v razredu?

Ali je res edini način, da lahko učitelj učinkovito poučuje to, da se ga učenci bojijo?

Kako pri vzpostavljanju avtoritete upoštevati Diltsovo piramido, Bloomovo taksonomsko stopnji in diferenciacijo?

Izobraževanje je izrazito praktično naravnano, zato je število prostih mest omejeno.

 

Predavateljici

Neva Strel Pletikos, pedagoginja in profesorica sociologije, asistentka na Pedagoški fakulteti v Kopru, specializantka psihoterapevtske smeri Transakcijska analiza, Coach iz področja Nevrolingvističnega programiranja, Praktik s področja teorije izbire in že več kot 25 let svetovalna delavka na osnovni šoli.

Moja strast je že vrsto let delo z mladimi. Svojo poklicno pot sem začela z delom v takratni t.i. “gluhonemnici”. Kaj kmalu sem spoznala, da učinkovito in kvalitetno delo z mladimi zahteva nenehno strokovno izpopolnjevanje. Po zaposlitvi v svetovalni službi na osnovni šoli sem se odločila, da se vključim v izobraževanje iz psihoterapevtske smeri Transakcijska analiza pri dr. Zoranu Milivojeviću. Predvsem zato, ker verjamem, da moramo najprej poskrbeti za to, da se počutimo dobro v svoji koži, da bi lahko pomagali drugim. Izobraževanje iz Transakcijske analize je bilo prav to – orodje, ki ji je pomagalo osebno rasti, izboljšati svoje odnose, se naučiti učinkovitejših reakcij v vsakodnevnih interakcijah z najrazličnejšimi ljudmi in nenazadnje bolje razumeti ljudi s katerimi dela. Znanja iz področja Transakcijske analize, NLP in teorije izbire so mi pomagala tudi pri soočanju z izčrpanostjo in utrujenostjo zaradi sočutja, kot danes pojmujemo ta pojav – utrujenost zaradi vsakodnevnega osredotočanja na težave in stiske drugih. Delo z ljudmi namreč zahteva celega človeka, jaz pa sem si želela biti cel človek tudi doma, s svojo družino.

 

Kim Pletikos Pucer, magistrica psihologije, specializantka psihoterapije, terapevtka medicinske hipnoze, svetovalna delavka.

Svoje prve izkušnje na področju psihološkega dela z mladimi sem začela pridobivati že tekom študija z delavnicami s področja učenja, anksioznosti, strahu pred ocenjevanjem, samozavesti, … Delo z otroki, mladostniki in odraslimi s posebnimi potrebami me je naučilo začutiti človeka, opazovati to, kar je v ozadju vedenja. To, kar ljudje kažemo navzven, je običajno nekaj povsem drugega kot to, kar se skriva v ozadju. To spoznanje sem še bolj ponotranjila z delom v kriznem centru, kjer sem se naučila predvsem poslušati in dati čas, da se človek odpre in zaupa. Svoje strokovno znanje sem nadgradila z znanji iz psihoterapevtske smeri Transakcijska analiza in medicinske hipnoze. Pri svojem delu prepletam znanja iz področja psihologije, kognitivne nevroznanosti, nevrologije, transakcijske analize in vedenjsko kognitivne terapije.

 

Kotizacija

Kotizacija za udeležbo na izobraževanju znaša 95 evrov. Samoplačnikom nudimo znižano kotizacijo (75 evrov).

 

Prijave

Prijave sprejemamo prek Google obrazcev tukaj, do zapolnitve prostih mest.

Udeleženci pridobijo potrdilo o udeležbi, s katerim pridobijo 0,5 točke za napredovanje.

Začetek

17:00

26.03.2024

Konec

19:00

03.04.2024

Lokacija

Zoom