Program osebnega razvoja za učitelje “Transakcijska analiza v učilnici” – PREK SPLETA

Vljudno vabljeni k prijavi na

PROGRAM OSEBNEGA RAZVOJA ZA UČITELJE – TRANSAKCIJSKA ANALIZA V UČILNICI

Transakcijska analiza je psihoterapevtska smer s svojo teorijo komunikacije, ki je zelo uporabna na področju dela s timi, odlično pa jo je mogoče aplicirati tudi na šolsko okolje. Poglobljeno, skozi veliko praktičnih vaj, bomo obravnavali osnovne principe Transakcijske analize, s čemer bodo udeleženci osebnostno rastli, izboljšali svojo komunikacijo in na vedenje ljudi, s katerimi se vsakodnevno srečujejo, pogledali še iz drugačne plati, kot so to morda počeli do sedaj. 

Kako bo potekal seminar?

Program bo trajal od decembra do junija, preko spletnega programa Zoom, vsak prvi torek v mesecu. Skupaj bomo torej izvedli 7 srečanj, vsako bo potekalo od 17.00 do 18.30.

S prijavo na seminar se prijavljate na vseh 7 srečanj. Ker bo seminar praktično naravnan in bomo veliko izhajali iz vaših aktualnih vprašanj in izzivov, znanje pa bomo iz srečanja v srečanje nadgrajevali, bomo oblikovali zaprto skupino, kar pomeni, da se na posamezna srečanja ne morete prijaviti. 

Seveda si želiva, da se srečanj udeležujete v živo. Tako lahko delamo na vaših aktualnih primerih in se ukvarjamo s trenutno aktualnimi situacijami. A ker veva, da je življenje nepredvidljivo sva se odločili, da bo tistim, ki se katerega od seminarjev ne boste mogli udeležiti, za teden dni na voljo posnetek seminarja. Tako boste lahko zamujeno nadoknadili in se nam pridružili na naslednjem seminarju.

Katere vsebine bomo poglobljeno obravnavali?

Vsako srečanje bo obsegalo del, ki bo bolj teoretično naravnan in del v katerem se bomo posvetili vašim vprašanjem in situacijam v katerih ste trenutno. Želiva si, da bi na srečanjih izhajali tudi iz vaših primerov, vprašanj in razmišljanj, zato bodo srečanja zasnovana zelo interaktivno.

Življenjske pozicije

  • Kako ohranjati pozicijo jaz sem OK, ti si OK, tudi s starši, ki imajo drugačne vrednote kot mi?
  • Kako znati sprejemati in dajati pohvalo?
  • Konkretni primeri iz prakse in razlaga le-teh skozi transakcijsko analizo.

Pravila in dogovori v razredu

  • Vzgojno delovanje učitelja. 
  • Dogovori o pravilih, ki so učinkoviti.
  • Prepoznavanje vzgojnih stilov v družini in kaj imamo pri tem mi, kot šolski delavci?
  • Kako komunicirati s starši, ko opažamo, da njihove vzgojne prakse niso v redu?
  • Konkretni primeri iz prakse in razlaga le-teh skozi transakcijsko analizo.

Ego stanja

  • Kaj so ego stanja znotraj transakcijske analize?
  • Kako poteka komunikacija iz različnih ego stanj?
  • Kako si lahko z razumevanjem ego stanj pomagam do učinkovitejše komunikacije?
  • Kako lahko s pomočjo analize ego stanj razumemo svoj primarni način komunikacije in kako ga lahko optimiziramo.
  • Konkretni primeri iz prakse in razlaga le-teh skozi transakcijsko analizo.

Organizacija časa

  • Kje so meje naše odgovornosti?
  • Kako organizirati svoj čas in kako pomagati učencem pri organizaciji njihovega časa?
  • Čemu namenjamo svoj čas in kako to lahko spremenimo?
  • Zakaj struktura časa vpliva na zadovoljstvo z življenjem in kaj je v ozadju.
  • Konkretni primeri iz prakse in razlaga le-teh skozi transakcijsko analizo.

Življenjski skript 

  • Prepričanja, ki nas v življenju ovirajo, od kje izvirajo in kako jih lahko spreminimo?
  • Kako lahko prepoznamo svoj življenjski skript.
  • Konkretni primeri iz prakse in razlaga le-teh skozi transakcijsko analizo.

Igre, ki jih v komunikaciji preigravamo

  • Igre, ki jih preigravamo v komunikaciji z bližnjimi, s sodelavci, s starši in z učenci.
  • Kako se odzvati, da se ne zapletamo v komunikacijske igre?
  • Konkretni primeri iz prakse in razlaga le-teh skozi transakcijsko analizo.

Izvajalki izobraževanj bova …

Neva Strel Pletikos, dipl. ped., prof. soc. asistentka na Pedagoški fakulteti v Kopru, specializantka psihoterapije, NLP Coach, praktik s področja Teorije izbire in že več kot 25 let svetovalna delavka na osnovni šoli.

Kim Pletikos Pucer, dipl. psih. (UN), specializantka psihoterapije (smer Transakcijska analiza)

Kdaj? 

Vsak prvi torek v mesecu, od decembra do junija: 1.12.2020, 5.1.2021, 2.2.2021, 2.3.2021, 6.4.2021, 4.5.2021 in 1.6.2021

Vsa srečanja bodo izvedena prek spleta in bodo potekala od 17.00 do 18.30

Kaj pridobim z udeležbo? 

  • Udeleženci z udeležbo na seminarju pridobija nova teoretična in praktična znanja. Pridobijo uporabna orodja, ki jih bodo lahko uporabili v različnih situacijah tako v službenem kot tudi v zasebnem okolju. 
  • Udeleženci dobijo prostor znotraj katerega lahko izrazijo svoje skrbi, stiske, vprašanja, situacije v katerih so se znašli. Skupaj bomo analizirali vašo situacijo in poskušali najti možne rešitve. Udeležba na predavanjih lahko udeležencem tako služi tudi kot supervizija. 
  • Vsak udeleženec dobi gradivo.
  • Z udeležbo na srečanjih pridobite potrdilo o opravljeni 1. stopnji izobraževanja Transakcijska analiza v učilnici.
  • Pridobite 0,5 točke za napredovanje.

Kako se lahko prijavim?

Število udeležencev je zaradi narave srečanj, ki bodo zelo praktično naravnana, omejeno, zato pohitie s prijavo. Navadno so mesta zasedena v dveh tednih. 

Prijavite se lahko samo na vsa srečanja! Prijava na posamezno srečanje ni mogoča.

Prijavite se lahko preko Google obrazca tukaj

ali prek e-naslova info@cor.si, z imenom priimkom in podatki plačnika kotizacije.

Prispevek za vašo udeležbo

Vaš prispevek za udeležbo znaša 25 evrov za posamezno srečanje, torej 175 evrov za vsa srečanja. Kotizacijo lahko poravnate v enkratnem znesku ali v dveh zneskih (1. obrok 125 evrov in drugi obrok 50 evrov do 15.4.2021). S prijavo se obvezujete, da boste kotizacijo poravnali v celoti, ne glede na morebitno neudeležbo na srečanjih. Plačnik kotizacije je lahko tudi šola. 

 

*Vir fotografije: https://www.freepik.com/vectors/people’>People vector created by pch.vector – www.freepik.com</a>

Začetek

17:00

01.12.2020

Konec

18:30

01.12.2020

Lokacija

Zoom