Ne potrebujejo klasičnega predavanja v katerem bi slišali – kaj bi še morali, kako nam je vsem težko …
Potrebujejo uvid v situacijo tukaj in sedaj. Potrebujejo spoznanje, da ne morejo čakati na srečo, ki jim jo bodo prinesli starši, učenci, ravnatelj, ministrstvo.
Gre preprosto za to, da prepoznajo vire notranje moči, ki jih imajo v sebi, svoje strokovno znanje in prepoznajo prepričanja, ki jih vodijo v akcijo in zavržejo prepričanja, ki jih omejujejo.
Dvourno predavanje je krasna energetska spodbuda za učitelje, da bodo z več energije in življenjske moči zakorakali v novo šolsko leto. Da ne bodo spet zašli v stare vzorce z izgovori nič ne moremo, današnji starši so takšni, pa učenci nič ne delajo, … da ne bo spet na šoli po enem mesecu veliko učiteljev na bolniškem dopustu zaradi psihosomatskih težav.
Dobili bodo odgovore:
1. Kaj lahko sami naredijo za svojo srečo?
2. Kakšne so koristi dobrega načrtovanja delovnega dne?
3. S kakšnimi pravili je nujno potrebno začeti šolsko leto?
4. Kakšna je učinkovita komunikacija s starši?
5. Kako ohraniti svojo energijo in poskrbeti zase?