Vljudno vabljeni na spletno predavanje v treh delih
Kako v komunikaciji z drugimi poskrbeti zase? – Učitelj v času COVIDA
1. DEL: KDO SEM, KAJ JE MOJA VLOGA IN KAJ JE V MOJI MOČI?
24.11.2020, od 17.00 do 19.00, preko programa Zoom
- Značilnosti učiteljev zaradi katerih je COVID situacija zanje posebej obremenjujoča.
- Kateri so viri moje notranje moči?
- Prepričanja, ki me omejujejo pri svojem delu.
- Kako postaviti meje in poskrbeti zase – trije kvadrati.
2. DEL: DELO Z UČENCI
2.12.2020, od 17.00 do 19.00, preko programa Zoom
- Zakaj in kako so učenci v trenutni situaciji drugačni?
- Kako ohranimo oz. na novo vzpostavimo stik z učenci?
- Kakšen je učinkovit vzgojni načrt?
- Kako lahko v razredu vzpostavim avtoriteto?
- Kako lahko krepim socialne veščine v času COVIDa?
- Kako naj vodim razredno uro, da bo učinkovita?
- Kako ob vsej paleti različnih učencev v razredu ostanem učinkovit_a?
3. DEL: STARŠI
8.12.2020, od 17.00 do 19.00, preko programa Zoom
- Kako pripraviti vzgojno vsebino za starše, da bi me slišali?
- Kako voditi individualni razgovor s starši, v katerem jim sporočim neprijetne informacije o njihovem otroku (negativne ocene, otrok je razvajen, otrok ima težave)?
- Kako komunicirati z agresivnimi starši?
- Kako pripraviti učinkovit roditeljski sestanek?
- Kako komunikacijo s starši pripeljati do želenega cilja?
- Koliko komunikacije s starši je trenutno potrebne oz. nujne?
KDO BO PREDAVATELJ?
Neva Strel Pletikos – univ. dipl. pedagoginja, prof. sociologije, specializantka psihoterapije, NLP Praktik Coach, z dvoletnim usposabljanjem s področja Teorije izbire, asistentka na Pedagoški fakulteti v Kopru in že več kot trideset let svetovalna delavka na osnovni šoli.
Kim Pletikos Pucer – mag. psihologije (UN), specializantka psihoterapije (smer Transakcijska analiza).
VAŠ PRISPEVEK ZA UDELEŽBO NA PREDAVANJU
Vaš prispevek za udeležbo na predavanju, ki bo izvedeno v treh delih znaša 75 evrov. Na predavanje se lahko prijavite tudi preko šole.
KAJ PRIDOBIM Z UDELEŽBO NA PREDAVANJU?
- Z udeležbo na predavanju boste pridobili novo znanje, veščine, drugačen pogled na trenutno situacijo in predvsem spodbudo, ki vam bo v pomoč, da se boste s trenutno situacijo lažje soočili.
- Možnost za postavljanje vprašanj – tudi po predavanju, prek e-naslova ali telefona.
- Prejeli boste gradivo.
- Vsak udeleženec dobi potrdilo o udeležbi.
- Z udeležbo pridobite 0,5 točke za napredovanje.
KAKO BO PREDAVANJE POTEKALO?
Predavanje bo potekalo v treh delih: 24.11., 2.12. in 8.12.2020. Vsa srečanja bodo od 17.00 do 19.00. Za udeležbo na predavanju potrebujete računalnik in dostop do interneta. Imeli boste možnost postavljati vprašanja – v živo (če imate na računalniku kamero in mikrofon) ali pa preko chata (svoja vprašanja boste zapisali v pogovorno okence).
Če imate kakršnakoli vprašanja glede delovanja programa Zoom vam bomo z veseljem pomagali. Pišite nam na info@cor.si
KAKO SE PRIJAVIM?
Prijavite se lahko z izpolnitvijo Google obrazca tukaj ali tako, da nam pišete na naš e-naslov info@cor.si. Na e-naslovu smo vam na voljo tudi za vsa vaša vprašanja.
VESELIVA SE SPLETNEGA SREČANJA Z VAMI!