Otroci z jezo: Razumevanje in obvladovanje njihovega nasilnega vedenja
Komu je izobraževanje namenjeno?
Izobraževanje je namenjeno zaposlenim v vzgoji in izobraževanju, ki delajo z otroki in mladostniki.
Vsebina
1. del:
- Osnove čustvovanja pri otrocih in mladostnikih.
- Kaj se dogaja z otrokom, da pretirano izraža jezo? Kaj je lahko v ozadju? Kdaj govorimo o “zamaskiranih čustvih”?
- Kakšna je logika vedenje otroka, ki je nasilen?
- Kako nagovarjamo logiko?
- Kako vzgoji slog starša vpliva na razvoj nasilnega vedenja?
- Kako komunicirati s starši, da bodo sodelovali z nami?
2. del:
- Izražanje pričakovanj glede vedenja, posledic in nagrad.
- Kakšne možnosti ima učitelj v razredu in kakšne so zakonske možnosti na ravni šole?
- Zakonodaja glede ukrepanja ob nasilnem vedenju.
3. del:
- Aktivnosti, ki jih lahko izvedemo v razredu, da se okrepi žrtev in zmanjša vloga učenca, ki je nasilen.
- Oblikovanje dogovorov z učencem, starši in na ravni oddelčne skupnosti.
- Dogovori glede vedenja med odmori, pred in po pouku, na ravni oddelka in na ravni šole.
- Kje in kdaj ima učitelj pravico do pomoči?
4. del:
- Kako učitelj ob dinamiki dela v razredu ohrani svoje psihofizično zdravje?
- Kako narediti bilanco prepričanj in vrednot in v skladu s temi tudi živeti.
Kje in kdaj?
Zoom, 16. 5. 2023 in 23. 5. 2023, od 17.00 do 20.00.
Kotizacija
Prispevek za udeležbo znaša 75 evrov. Udeleženci prejmete potrdilo o udeležbi, ki vam lahko služi za napredovanje v nazive.
Predavateljici
Neva Strel Pletikos, pedagoginja in profesorica sociologije, asistentka na Pedagoški fakulteti v Kopru, specializantka psihoterapevtske smeri Transakcijska analiza, Coach iz področja Nevrolingvističnega programiranja, Praktik s področja teorije izbire in že več kot 25 let svetovalna delavka na osnovni šoli.
Moja strast je že vrsto let delo z mladimi. Svojo poklicno pot sem začela z delom v takratni t.i. “gluhonemnici”. Kaj kmalu sem spoznala, da učinkovito in kvalitetno delo z mladimi zahteva nenehno strokovno izpopolnjevanje. Po zaposlitvi v svetovalni službi na osnovni šoli sem se odločila, da se vključim v izobraževanje iz psihoterapevtske smeri Transakcijska analiza pri dr. Zoranu Milivojeviću. Predvsem zato, ker verjamem, da moramo najprej poskrbeti za to, da se počutimo dobro v svoji koži, da bi lahko pomagali drugim. Izobraževanje iz Transakcijske analize je bilo prav to – orodje, ki ji je pomagalo osebno rasti, izboljšati svoje odnose, se naučiti učinkovitejših reakcij v vsakodnevnih interakcijah z najrazličnejšimi ljudmi in nenazadnje bolje razumeti ljudi s katerimi dela. Znanja iz področja Transakcijske analize, NLP in teorije izbire so mi pomagala tudi pri soočanju z izčrpanostjo in utrujenostjo zaradi sočutja, kot danes pojmujemo ta pojav – utrujenost zaradi vsakodnevnega fokusa na težave in stiske drugih. Delo z ljudmi namreč zahteva celega človeka, jaz pa sem si želela biti cel človek tudi doma, s svojo družino.
Kim Pletikos Pucer, magistrica psihologije, specializantka psihoterapevtske smeri Transakcijska analiza, terapevtka medicinske hipnoze.
Svoje prve izkušnje na področju psihološkega dela z mladimi sem začela pridobivati že tekom študija z delavnicami s področja učenja, anksioznosti, strahu pred ocenjevanjem, samozavesti, … Delo z otroki, mladostniki in odraslimi s posebnimi potrebami me je naučilo začutiti človeka, opazovati to, kar je v ozadju vedenja. To, kar ljudje kažemo navzven, je običajno nekaj povsem drugega kot to, kar se skriva v ozadju. To spoznanje sem še bolj ponotranjila z delom v kriznem centru, kjer sem se naučila predvsem poslušati in dati čas, da se človek odpre in zaupa. Svoje strokovno znanje sem nadgradila z znanji iz psihoterapevtske smeri Transakcijska analiza in ta znanja vsakodnevno implementirala v svoje delo, pri svetovanju staršem, otrokom in mladostnikom v okviru Centra za osebno rast. Na izobraževanjih, ki jih izvajam rada prepletam znanja iz področja psihologije, kognitivne nevroznanosti, nevrologije in psihoterapije.
Prijava
Prijavi se tukaj.
Za vsa vprašanja smo vam na voljo na info@cor.si