Vabljeni, da se nam pridružite na podporni skupini za učitelje!
Tudi v prihodnjem šolskem letu smo se odločili, da bomo razpisali podporno skupino za učitelje. V preteklih letih smo podporne skupine za učitelje izvajali le na šolah, za kolektive, zaradi velikega povpraševanja in želje udeležencev Programa osebnega razvoja Transakcijska analiza v učilnici pa sva se odločili, da ponudiva tudi podporno skupino za učitelje.
Na podporni skupini za učitelje in druge strokovne delavce v VIZ udeleženci spoznajo osnovne koncepte Transakcijske analize, ki jih prepletamo s spoznanji drugih psihoterapevtskih smeri (VKT, Teorija izbire, NLP), najnovejšimi spoznanji s področja psihologije, pedagogike in kognitivne nevroznanosti.
KOMU JE PODPORNA SKUPINA NAMENJENA?
Podporna skupina je namenjena vsem zaposlenim v vzgoji in izobraževanju, ki iščejo prostor znotraj katerega bi imeli možnost izpostaviti izzive s katerimi se soočajo. Na podporni skupini se vsakega problema najprej “lotimo” skozi prizmo spoznanj transakcijske analize, potem pa izmenjamo mnenja in izkušnje. Udeleženci pridobijo podporo in pomoč v obliki supervizije s strani izvajalk izobraževanja.
Dobrodošlo je, da udeleženci poznate osnovne koncepte Transakcijske analize (ego stanja, transakcije, …), ni pa to pogoj za priključitev k skupini.
KAKO BODO IZGLEDALA SREČANJA?
Srečevali se bomo enkrat mesečno, ob četrtkih med 17. in 19. uro, od oktobra do maja. Začnemo 5.10.2023. Preostale termine bomo določili po zaključku prijav na skupino.
Srečanja bomo izvedli preko programa Zoom. Odvisno od želje udeležencev bomo lahko katero od srečanj izvedli tudi v živo. Običajno se dogovorimo, da izvedemo prvo srečanje v živo.
Na vsakem srečanju boste imeli udeleženci možnost predstaviti svoja vprašanja, izzive, dileme – skupaj bomo poiskali odgovor nanje in najboljšo pot za rešitev kritičnih situacij v katerih se v šolskem okolju znajdete.
V kolikor nam bo ostalo dovolj časa (v primeru, da udeleženci ne boste imeli supervizijskih vprašanj), se bomo lotili naprednih konceptov iz področja Transakcijske analize, ki jih boste lahko uporabili v praksi. Koncepte bomo vedno prilagodili aktualni problematiki na področju vzgoje in izobraževanja ter vašim željam. Vabljeni boste torej tudi, da predlagate vsebine, ki bi jih želeli obravnavati.
Število udeležencev na skupini bo omejeno, zaradi izrazito interaktivne narave dela.
SKUPINO BOVA VODILI …
Neva Strel Pletikos, pedagoginja in profesorica sociologije, asistentka na Pedagoški fakulteti v Kopru, specializantka psihoterapevtske smeri Transakcijska analiza pri Zoranu Milivojeviću, Coach iz področja Nevrolingvističnega programiranja, Praktik s področja teorije izbire in že več kot 25 let svetovalna delavka na osnovni šoli.
Moja strast je že vrsto let delo z mladimi. Svojo poklicno pot sem začela z delom v takratni t.i. “gluhonemnici”. Kaj kmalu sem spoznala, da učinkovito in kvalitetno delo z mladimi zahteva nenehno strokovno izpopolnjevanje. Po zaposlitvi v svetovalni službi na osnovni šoli sem se odločila, da se vključim v izobraževanje iz psihoterapevtske smeri Transakcijska analiza pri dr. Zoranu Milivojeviću. Predvsem zato, ker verjamem, da moramo najprej poskrbeti za to, da se počutimo dobro v svoji koži, da bi lahko pomagali drugim. Izobraževanje iz Transakcijske analize je bilo prav to – orodje, ki ji je pomagalo osebno rasti, izboljšati svoje odnose, se naučiti učinkovitejših reakcij v vsakodnevnih interakcijah z najrazličnejšimi ljudmi in nenazadnje bolje razumeti ljudi s katerimi dela. Znanja iz področja Transakcijske analize, NLP in teorije izbire so mi pomagala tudi pri soočanju z izčrpanostjo in utrujenostjo zaradi sočutja, kot danes pojmujemo ta pojav – utrujenost zaradi vsakodnevnega fokusa na težave in stiske drugih. Delo z ljudmi namreč zahteva celega človeka, jaz pa sem si želela biti cel človek tudi doma, s svojo družino.
Kim Pletikos Pucer, magistrica psihologije, specializantka psihoterapevtske smeri Transakcijska analiza pri dr. Zoranu Milivojeviću in mag. Ivani Mandarić, terapevtka medicinske hipnoze.
Svoje prve izkušnje na področju psihološkega dela z mladimi sem začela pridobivati že tekom študija z delavnicami s področja učenja, anksioznosti, strahu pred ocenjevanjem, samozavesti, … Delo z otroki, mladostniki in odraslimi s posebnimi potrebami me je naučilo začutiti človeka, opazovati to, kar je v ozadju vedenja. To, kar ljudje kažemo navzven, je običajno nekaj povsem drugega kot to, kar se skriva v ozadju. To spoznanje sem še bolj ponotranjila z delom v kriznem centru, kjer sem se naučila predvsem poslušati in dati čas, da se človek odpre in zaupa. Svoje strokovno znanje sem nadgradila z znanji iz psihoterapevtske smeri Transakcijska analiza in ta znanja vsakodnevno implementirala v svoje delo, pri svetovanju staršem, otrokom in mladostnikom v okviru Centra za osebno rast. Na izobraževanjih, ki jih izvajam rada prepletam znanja iz področja psihologije, kognitivne nevroznanosti, nevrologije in psihoterapije.
KOTIZACIJA
Kotizacija za udeležbo na skupini znaša 40 evrov na srečanje za vse, ki ste obiskovali naš program Program osebnega razvoja – Transakcijska analiza za učitelje in 45 evrov na srečanje za vse ostale.
PRIJAVA
Število udeležencev je zaradi narave srečanj, ki bodo zelo praktično naravnana, omejeno, zato pohitite s prijavo. Navadno so mesta zasedena v prvih dveh tednih po odprtju prijav.
Prijavite se lahko samo na vsa srečanja! Prijava na posamezno srečanje ni mogoča.
Prijavite se lahko preko Google obrazca tukaj.
ali prek e-naslova info@cor.si, z imenom priimkom in podatki plačnika kotizacije.