Vedno pogosteje ugotavljamo, da prihajajo otroci neopremljeni s socialnimi veščinami v šolo. Posledica tega je, da so pogosto nemirni, žaljivi, tudi nasilni, ker niso zadovoljene vse njihove želje. Spore rešujejo na nekonstruktiven način, ni ustrezne komunikacije med učenci, nekateri otroci so neprestano v vlogi žrtve, drugi v vlogi nasilnežev, pa spet nekateri v vlogi rešiteljev. Samo pouk je zaradi tega otežen, učitelji pa zelo veliko časa potrebujejo za umirjanje, reševanje sporov, tolaženje, kaznovanje, …
Pravila so pogosto neučinkovita.
Nekaj rešitev ponujamo na našem seminarju.
- Kako jasno izraziti pravila in pričakovanja?
- Kako izpeljati posledice nesprejemljivega vedenja?
- Kako učinkovite so pohvale?
- Kdaj in kakšen socialni načrt je učinkovit?
- Katere socialne igre pripomorejo k ustvarjanju pozitivne klime, k povezovanju med učenci, katere pripomorejo k sprejemanju pravil?
- Kaj pa lahko učitelj poskrbite zase, da boste zadovoljni sami s sabo in s svojim delom? Kje so meje vaše odgovornosti?
Ljubljana, 23. marec 2019 od 9.00 do 15.00 ure
- Socialne igre namenjene sproščanju.
- Tehnike premagovanja stresa za učitelje.
- Socialne igre za oblikovanje pozitivne klime v razredu.
- Pričakovanja, pravila, posledice.
- Vzgojni načrt.
Pri delu bomo uporabili tehnike nevrolingvističnega programiranja in transakcijske analize.
Kotizacija za seminar znaša 95 evrov, za samoplačnike pa 75 evrov. Prejmete potrdilo o 8 – urni udeležbi na seminarju, pogostitev med odmori in veliko znanja, ki ga boste lahko takoj uporabili v praksi.
Število mest je omejeno. Seminar bom vodila Neva Strel Pletikos, univ.dipl.pedagog, prof.sociologije, NLP coach, TA svetovalec
Vabljeni k prijavi na naslov: info@cor.si z imenom in priimkom ter naslovom šole.