Transakcijska analiza je psihoterapevtska smer s svojo teorijo komunikacije, ki je zelo uporabna na področju dela s timi, odlično pa jo je mogoče aplicirati tudi na šolsko okolje. Poglobljeno, skozi veliko praktičnih vaj, bomo obravnavali osnovne principe Transakcijske analize, s čemer bodo udeleženci osebnostno rastli, izboljšali svojo komunikacijo in na vedenje ljudi, s katerimi se vsakodnevno srečujejo, pogledali še iz drugačne plati, kot so to morda počeli do sedaj.
Izobraževanja “Transakcijska analiza v učilnici” za zaposlene v VIZ bomo v prihodnjem šolskem letu izvajali že 6. leto. Vsako leto so skupine polne, odzivi udeležencev pa izredno pozitivni. Če iščete izobraževanje s katerim boste sistematično nadgradili svoje znanje, prišli do uvidov, ki vam bodo pomagali k kvalitetnejšim odnosov v službi in izven nje in če si želite vključitve v skupino kolegov s katerimi si boste delili pozitivne izkušnje in dobre prakse, potem vas vabimo k čim prejšnji prijavi!
Kaj sploh je podporna skupina?
Gre za podporno skupino, ki se bo srečevala v živo, vsaka 2 meseca, v Kopru. V skupino se lahko vključite vsi, ki že imate osnovna znanja iz področja Transakcijske analize. Za vsako srečanje se bomo v prvem delu lotili aktualne strokovne vsebine iz področja psihologije, pedagogike in transakcijske analize, v 2. delu pa iščemo rešitve za nastale situacije v šolskem prostoru (priložnost za supervizijska vprašanja).
Datumi srečanj podporne skupine
Datumi srečanj v šol. letu 2024/25 so:
- 5. 10. 2024, od 9.00 do 13.00
- 7. 12. 2024, od 9.00 do 13.00
- 1. 2. 2025, od 9.00 do 13.00
- 5. 4. 2025, od 9.00 do 13.00
- 31. 5. 2025, od 9.00 do 13.00
Kaj pridobim z vključitvijo v podporno skupino?
- Aktualno strokovno znanje iz področja Transakcijske analize, pedagogike in psihologije.
- Prostor znotraj katerega lahko izrazite svoje skrbi, težave in dileme.
- Podporo in svetovanje ves čas trajanja programa.
- S sodelovanjem v podporni skupini boste pridobili potrdilo za sodelovanje na 16-urnem izobraževanju.
- V kolikor se odločite, da boste vsebine (ki vam jih boom pripravili) aplicirali na vaše šolsko okolje (obseg aktivnosti v vašem šolskem okolju mora znašati 16 ur) in boste na našem zadnjem srečanju predstavili vaše ugotovitve, boste prejeli potrdilo o aktivni udeležbi na izobraževanju s katerim lahko v skladu z novim pravilnikom pridobite 3 točke.
- Znanja, ki jih boste dobili v okviru podporne skupine boste lahko uporabili pri komunikaciji s starši, na aktivih in pri vodenju razrednih ur, pri sprejemanju pravil v razredu, pri preprečevanju medvrstniškega nasilja in vzpostavljanju pozitivne klime v razredu.
- Potrdilo o udeležbi na 25-urnem izobraževanju, ki vam lahko služi za potrebe napredovanja. Udeleženci dobijo potrdilo o udeležbi na izobraževanju, ki je ovrednoteno z 1,5 točke.
Kdo bo izvajal srečanja supervizijske skupine?
Neva Strel Pletikos, pedagoginja in profesorica sociologije, asistentka na Pedagoški fakulteti v Kopru, specializantka psihoterapevtske smeri Transakcijska analiza, Coach iz področja Nevrolingvističnega programiranja, Praktik s področja teorije izbire in že več kot 25 let svetovalna delavka na osnovni šoli.
Moja strast je že vrsto let delo z mladimi. Svojo poklicno pot sem začela z delom v takratni t.i. “gluhonemnici”. Kaj kmalu sem spoznala, da učinkovito in kvalitetno delo z mladimi zahteva nenehno strokovno izpopolnjevanje. Po zaposlitvi v svetovalni službi na osnovni šoli sem se odločila, da se vključim v izobraževanje iz psihoterapevtske smeri Transakcijska analiza pri dr. Zoranu Milivojeviću. Predvsem zato, ker verjamem, da moramo najprej poskrbeti za to, da se počutimo dobro v svoji koži, da bi lahko pomagali drugim. Izobraževanje iz Transakcijske analize je bilo prav to – orodje, ki ji je pomagalo osebno rasti, izboljšati svoje odnose, se naučiti učinkovitejših reakcij v vsakodnevnih interakcijah z najrazličnejšimi ljudmi in nenazadnje bolje razumeti ljudi s katerimi dela. Znanja iz področja Transakcijske analize, NLP in teorije izbire so mi pomagala tudi pri soočanju z izčrpanostjo in utrujenostjo zaradi sočutja, kot danes pojmujemo ta pojav – utrujenost zaradi vsakodnevnega fokusa na težave in stiske drugih. Delo z ljudmi namreč zahteva celega človeka, jaz pa sem si želela biti cel človek tudi doma, s svojo družino.
Kim Pletikos Pucer, magistrica psihologije, specializantka psihoterapevtske smeri Transakcijska analiza, terapevtka medicinske hipnoze, svetovalna delavka.
Svoje prve izkušnje na področju psihološkega dela z mladimi sem začela pridobivati že tekom študija z delavnicami s področja učenja, anksioznosti, strahu pred ocenjevanjem, samozavesti, … Delo z otroki, mladostniki in odraslimi s posebnimi potrebami me je naučilo začutiti človeka, opazovati to, kar je v ozadju vedenja. To, kar ljudje kažemo navzven, je običajno nekaj povsem drugega kot to, kar se skriva v ozadju. To spoznanje sem še bolj ponotranjila z delom v kriznem centru, kjer sem se naučila predvsem poslušati in dati čas, da se človek odpre in zaupa. Svoje strokovno znanje sem nadgradila z znanji iz psihoterapevtske smeri Transakcijska analiza in ta znanja vsakodnevno implementirala v svoje delo, pri svetovanju staršem, otrokom in mladostnikom v okviru Centra za osebno rast. Na izobraževanjih, ki jih izvajam rada prepletam znanja iz področja psihologije, kognitivne nevroznanosti, nevrologije in psihoterapije.
Koliko znaša kotizacija?
Kotizacija znaša 60 evrov + DDV. Cena velja za posamezno srečanje.
Prijave sprejemamo do zapolnitve prostih mest tukaj.