Transakcijska analiza v učilnici – podporna skupina

Transakcijska analiza je psihoterapevtska smer s svojo teorijo komunikacije, ki je zelo uporabna na področju dela s timi, odlično pa jo je mogoče aplicirati tudi na šolsko okolje. Poglobljeno, skozi veliko praktičnih vaj, bomo obravnavali osnovne principe Transakcijske analize, s čemer bodo udeleženci osebnostno rastli, izboljšali svojo komunikacijo in na vedenje ljudi, s katerimi se vsakodnevno srečujejo, pogledali še iz drugačne plati, kot so to morda počeli do sedaj.

Izobraževanja “Transakcijska analiza v učilnici” za zaposlene v VIZ bomo v prihodnjem šolskem letu izvajali že 6. leto. Vsako leto so skupine polne, odzivi udeležencev pa izredno pozitivni. Če iščete izobraževanje s katerim boste sistematično nadgradili svoje znanje, prišli do uvidov, ki vam bodo pomagali k kvalitetnejšim odnosov v službi in izven nje in če si želite vključitve v skupino kolegov s katerimi si boste delili pozitivne izkušnje in dobre prakse, potem vas vabimo k čim prejšnji prijavi!

Kaj sploh je podporna skupina?

Gre za podporno skupino, ki se bo srečevala v živo, vsaka 2 meseca, v Kopru. V skupino se lahko vključite vsi, ki že imate osnovna znanja iz področja Transakcijske analize. Za vsako srečanje se bomo v prvem delu lotili aktualne strokovne vsebine iz področja psihologije, pedagogike in transakcijske analize, v 2. delu pa iščemo rešitve za nastale situacije v šolskem prostoru (priložnost za supervizijska vprašanja). 

Datumi srečanj podporne skupine

OKTOBER: 11. 10. 2025,

DECEMBER: 6. 12. 2025,

JANUAR: 31. 1. 2026,

APRIL: 4. 4. 2026,

MAJ: 30 .5. 2026

Kaj pridobim z vključitvijo v podporno skupino?

  • Aktualno strokovno znanje iz področja Transakcijske analize, pedagogike in psihologije.
  • Prostor znotraj katerega lahko izrazite svoje skrbi, težave in dileme.
  • Podporo in svetovanje ves čas trajanja programa.
  • S sodelovanjem v podporni skupini boste pridobili potrdilo za sodelovanje na 16-urnem izobraževanju.
  • V kolikor se odločite, da boste vsebine (ki vam jih boom pripravili) aplicirali na vaše šolsko okolje (obseg aktivnosti v vašem šolskem okolju mora znašati 16 ur) in boste na našem zadnjem srečanju predstavili vaše ugotovitve, boste prejeli potrdilo o aktivni udeležbi na izobraževanju s katerim lahko v skladu z novim pravilnikom pridobite 3 točke.
  • Znanja, ki jih boste dobili v okviru podporne skupine boste lahko uporabili pri komunikaciji s starši, na aktivih in pri vodenju razrednih ur, pri sprejemanju pravil v razredu, pri preprečevanju medvrstniškega nasilja in vzpostavljanju pozitivne klime v razredu.
  • Potrdilo o udeležbi na 25-urnem izobraževanju, ki vam lahko služi za potrebe napredovanja. Udeleženci dobijo potrdilo o udeležbi na izobraževanju, ki je ovrednoteno z 1,5 točke.

Kdo bo izvajal srečanja supervizijske skupine?

Neva Strel Pletikos, pedagoginja in profesorica sociologije, asistentka na Pedagoški fakulteti v Kopru, specializantka psihoterapevtske smeri Transakcijska analiza, Coach iz področja Nevrolingvističnega programiranja, Praktik s področja teorije izbire in že več kot 25 let svetovalna delavka na osnovni šoli.

Moja strast je že vrsto let delo z mladimi. Svojo poklicno pot sem začela z delom v takratni t.i. “gluhonemnici”. Kaj kmalu sem spoznala, da učinkovito in kvalitetno delo z mladimi zahteva nenehno strokovno izpopolnjevanje. Po zaposlitvi v svetovalni službi na osnovni šoli sem se odločila, da se vključim v izobraževanje iz psihoterapevtske smeri Transakcijska analiza pri dr. Zoranu Milivojeviću. Predvsem zato, ker verjamem, da moramo najprej poskrbeti za to, da se počutimo dobro v svoji koži, da bi lahko pomagali drugim. Izobraževanje iz Transakcijske analize je bilo prav to – orodje, ki ji je pomagalo osebno rasti, izboljšati svoje odnose, se naučiti učinkovitejših reakcij v vsakodnevnih interakcijah z najrazličnejšimi ljudmi in nenazadnje bolje razumeti ljudi s katerimi dela. Znanja iz področja Transakcijske analize, NLP in teorije izbire so mi pomagala tudi pri soočanju z izčrpanostjo in utrujenostjo zaradi sočutja, kot danes pojmujemo ta pojav – utrujenost zaradi vsakodnevnega fokusa na težave in stiske drugih. Delo z ljudmi namreč zahteva celega človeka, jaz pa sem si želela biti cel človek tudi doma, s svojo družino.

Kim Pletikos Pucer, magistrica psihologije, specializantka psihoterapevtske smeri Transakcijska analiza, terapevtka medicinske hipnoze, svetovalna delavka.

Svoje prve izkušnje na področju psihološkega dela z mladimi sem začela pridobivati že tekom študija z delavnicami s področja učenja, anksioznosti, strahu pred ocenjevanjem, samozavesti, … Delo z otroki, mladostniki in odraslimi s posebnimi potrebami me je naučilo začutiti človeka, opazovati to, kar je v ozadju vedenja. To, kar ljudje kažemo navzven, je običajno nekaj povsem drugega kot to, kar se skriva v ozadju. To spoznanje sem še bolj ponotranjila z delom v kriznem centru, kjer sem se naučila predvsem poslušati in dati čas, da se človek odpre in zaupa. Svoje strokovno znanje sem nadgradila z znanji iz psihoterapevtske smeri Transakcijska analiza in ta znanja vsakodnevno implementirala v svoje delo, pri svetovanju staršem, otrokom in mladostnikom v okviru Centra za osebno rast. Na izobraževanjih, ki jih izvajam rada prepletam znanja iz področja psihologije, kognitivne nevroznanosti, nevrologije in psihoterapije. 

 

Koliko znaša kotizacija?

Kotizacija znaša 50 evrov. Cena velja za posamezno srečanje. 

Prijave sprejemamo do zapolnitve prostih mest tukaj.

Začetek

9:00

11.10.2025

Konec

13:00

30.05.2026

Lokacija

Koper