Transakcijska analiza v učilnici za svetovalne delavce

Vljudno vabljeni k prijavi na izobraževanje 

 

TRANSAKCIJSKA ANALIZA

ZA SVETOVALNE DELAVCE 

 

Zakaj mi je znanje iz transakcijske analize pomagalo preprečiti izgorelost, izboljšalo kvaliteto življenja, in vrnilo strast do opravljanja del in nalog šolske svetovalne delavke …

V nekem obdobju, ko so bili moji otroci še šoloobvezni, v šolskem sistemu pa je prihajalo do neprestanih sprememb (le sistemskih ne), sem izgubila samo sebe. Izgubila sem življenjsko energijo, nisem več našla smisla v svojem delu, pojavljati so se pričele psihosomatske težave.

Vedno pogosteje me je spremljal občutek, da sem na šoli deklica za vse, vsi problemi drugih so se me vsaj dotaknili, za večino njih pa sem čutila veliko odgovornost. Saj sem vendar rešiteljica. Nisem prepoznala rezultatov svojega dela, nisem jih videla. Vsaj meni se je zdelo tako.   

Izjemno so me bremenile naloge v zvezi z dokumentacijo ter nedokončana dela in naloge, ki so se kopičile.

Zavedala sem se, da moram nekaj spremeniti, narediti drugače, potrebovala sem nova znanja, potrebni so bili novi premiki.

Spoznavala sem transakcijsko analizo skozi redna srečanja z dr. Zoranom Milivojevičem.

Kateri premiki so se mi zgodili najprej?    

1.  Spoznala sem pomen dobre komunikacije in se naučila učinkovito komunicirati s starši

2. Prevetrila sem svoje vrednote in prepričanja, ki so vplivala na moje delo.

3. Prepoznala sem pomen jasnega zavedanja o tem, kaj so moje dolžnosti in kje je dobro postaviti mejo.

 

Neva Strel Pletikos, svetovalna delavka že več kot 25 let.

 

KAKO BO POTEKALO IZOBRAŽEVANJE?

 

Srečevali se bomo enkrat mesečno, ob četrtkih, od oktobra do maja, med 17. in 19. uro.

Izobraževanje bo izvedeno preko spletnega programa Zoom. V primeru odsotnosti, bo na voljo posnetek.

S prijavo na izobraževanje se avtomatsko prijavite na vsa srečanja. Gre za celovito izobraževanje, znanje bomo nadgrajevali iz srečanja v srečanje. Veliko bomo izhajali iz vaših izkušenj, aktualnih tematik in izzivov s katerimi se srečujete, zato bomo oblikovali zaprto skupino. S tem bomo oblikovali zaupen prostor znotraj katerega boste lahko delili svoja mnenja, izkušnje in dileme.

O natančnih terminih boste obveščeni naknadno.

 

KATERE VSEBINE BOMO POGLOBLJENO OBRAVNAVALI?

 

Transakcijska analiza je psihoterapevtska smer s svojo teorijo komunikacije, ki je zelo uporabna na področju dela s timi, odlično pa jo je mogoče aplicirati tudi na šolsko okolje. Poglobljeno, skozi veliko praktičnih vaj, bomo obravnavali osnovne principe Transakcijske analize, s čemer bodo udeleženci osebnostno rastli, izboljšali svojo komunikacijo in na vedenje ljudi, s katerimi se vsakodnevno srečujejo, pogledali še iz drugačne plati, kot so to morda počeli do sedaj.

Vsako srečanje bo obsegalo del, ki bo bolj teoretično naravnan in del v katerem se bomo posvetili vašim vprašanjem in situacijam v katerih ste trenutno. Želiva si, da bi na srečanjih izhajali tudi iz vaših primerov, vprašanj in razmišljanj, zato bodo srečanja zasnovana zelo interaktivno. Vse vsebine bodo prilagojene nalogam in izzivom s katerimi se vsakodnevno soočajo zaposleni v svetovalni službi.

Uvod v Transakcijsko analizo in življenjske pozicije

  •  Kaj je TA, katere so njene osnovne predpostavke?
  • Kako ohranjati pozicijo jaz sem v redu, ti si v redu, tudi s starši, ki imajo drugačne vrednote?
  • Kako znati sprejemati in dati pohvalo?
  • Konkretni primeri iz prakse in razlaga le-teh skozi TA.

Ego stanja 

  • Kaj so ego stanja znotraj TA?
  • Kako poteka komunikacija iz različnih ego stanj?
  • Kako si lahko z razumevanjem ego stanj pomagam do učinkovitejše komunikacije?
  • Kako lahko s pomočjo analize ego stanj razumemo svoj primarni način komunikacije in kako ga lahko optimiziramo?
  • Konkretni primeri iz prakse in razlaga le-teh skozi TA.

Transakcije

  • Kaj so transakcije?
  • Vrste transakcij v vsakodnevni komunikaciji?
  • Kako učinkovito komunicirati v zahtevnih situacijah?
  • Učinkovita komunikacija v šolskem okolju.

Teorija potrditev (stroke-i)

  • Kaj so potrditve?
  • Zakaj jih moramo znati dajati in sprejemati?
  • Zakaj je za otroka pomembno, da prejme dovolj potrditev?
  • Kako lahko otrok pridobi stroke, če jih ne dobi dovolj?

Vzgojni slogi v okviru Transakcijske analize

  • Osnove različnih vzgojnih slogov.
  • Vzgojni slogi v okviru TA.
  • Kako vzgojni slog vpliva na otrokovo šolsko prilagojenost?

Strukturiranje časa

  • Kje so meje naše odgovornosti?
  • Kako organizirati svoj čas in kako pomagati učencem pri organizaciji njihovega časa?
  • Čemu namenjamo svoj čas in kako lahko to spremenimo?
  • Zakaj struktura časa vpliva na zadovoljstvo z življenjem in kaj je v ozadju?
  • Konkretni primeri iz prakse in razlaga le-teh skozi TA.

 

IZVAJALKA IZOBRAŽEVANJ BO …

 

Neva Strel Pletikos, pedagoginja in profesorica sociologije, asistentka na Pedagoški fakulteti v Kopru, specializantka psihoterapevtske smeri Transakcijska analiza, Coach iz področja Nevrolingvističnega programiranja, Praktik s področja teorije izbire in že več kot 25 let svetovalna delavka na osnovni šoli.

Moja strast je že vrsto let delo z mladimi. Svojo poklicno pot sem začela z delom v takratni t.i. “gluhonemnici”. Kaj kmalu sem spoznala, da učinkovito in kvalitetno delo z mladimi zahteva nenehno strokovno izpopolnjevanje. Po zaposlitvi v svetovalni službi na osnovni šoli sem se odločila, da se vključim v izobraževanje iz psihoterapevtske smeri Transakcijska analiza pri dr. Zoranu Milivojeviću. Predvsem zato, ker verjamem, da moramo najprej poskrbeti za to, da se počutimo dobro v svoji koži, da bi lahko pomagali drugim. Izobraževanje iz Transakcijske analize je bilo prav to – orodje, ki ji je pomagalo osebno rasti, izboljšati svoje odnose, se naučiti učinkovitejših reakcij v vsakodnevnih interakcijah z najrazličnejšimi ljudmi in nenazadnje bolje razumeti ljudi s katerimi dela. Znanja iz področja Transakcijske analize, NLP in teorije izbire so mi pomagala tudi pri soočanju z izčrpanostjo in utrujenostjo zaradi sočutja, kot danes pojmujemo ta pojav – utrujenost zaradi vsakodnevnega fokusa na težave in stiske drugih. Delo z ljudmi namreč zahteva celega človeka, jaz pa sem si želela biti cel človek tudi doma, s svojo družino. 

 

KAJ PRIDOBITE Z UDELEŽBO?

 

Z udeležbo na izobraževanju pridobite nova teoretična in praktična znanja. Pridobite uporabna orodja, ki jih boste lahko uporabili v različnih situacijah, tako v službenem kot tudi v zasebnem okolju. 

  • Udeleženci dobite prostor znotraj katerega lahko izrazite svoje skrbi, stiske, vprašanja, izzive in situacije v katerih so se znašli. Skupaj bomo analizirali vaše izzive in poiskali možne rešitve. Udeležba na predavanjih lahko udeležencem tako služi tudi kot supervizija
  • Tekom celotnega izobraževanja smo vam na voljo za kakršen koli posvet, vprašanje, nasvet, supervizijo tudi izven naših izobraževanj.
  • Pridobili boste obsežno strokovno znanje, ki ga boste lahko uporabili tako v službenem, kot tudi v domačem okolju.
  • Na srečanjih se imamo vedno fino, zato vam zagotavljamo, da vam bo izobraževanje vsaj malo polepšalo vaše sobote
  • Vsak udeleženec dobi gradivo.
  • Z udeležbo na srečanjih pridobite potrdilo o opravljeni 1. stopnji izobraževanja Transakcijska analiza v učilnici.
  • Z udeležbo na izobraževanju lahko pridobite tudi točke za napredovanje.

 

KOTIZACIJA

 

Kotizacija za udeležbo na skupini znaša 40 evrov na srečanje za vse, ki ste obiskovali naš program Program osebnega razvoja – Transakcijska analiza za učitelje in 45 evrov na srečanje za vse ostale.

 

PRIJAVA

 

Število udeležencev je zaradi narave srečanj, ki bodo zelo praktično naravnana, omejeno, zato pohitite s prijavo. Navadno so mesta zasedena v prvih dveh tednih po odprtju prijav. 

Prijavite se lahko samo na vsa srečanja! Prijava na posamezno srečanje ni mogoča.

Prijavite se lahko preko Google obrazca TUKAJ

ali prek e-naslova info@cor.si, z imenom priimkom in podatki plačnika kotizacije.

Začetek

17:00

01.10.2023

Konec

19:00

05.01.2024

Lokacija

Zoom