Učenec s čustvenimi in vedenjskimi težavami v razredu

Vljudno vabljeni, da se nam pridružite na spletnem izobraževanju z naslovom

UČENEC S ČUSTVENIMI IN VEDENJSKIMI TEŽAVAMI V RAZREDU

 

KDAJ in KJE?

 

Prek spleta (Zoom), 12. 1. 2023 in 16. 1. 2023, od 17:00 do 20:00.

 

VSEBINA

 

1.  Kako učitelj prepozna čustvene in vedenjske težave? Kaj je v ozadju teh težav in kaj je zanje značilno? Kdaj gre za vzgojne težave?
2. Kako se o težavah učenca pogovoriti s starši? Na kakšen način komunicirati, da bodo povedano sprejeli.
3. Kakšni so ustrezni postopki ukrepanja?
4. Kdo mora biti v obravnavo učenca vključen?
5. Kako delujemo s celotnim oddelkom, ki ima takega ali več učencev v razredu?
Udeleženci prejmete potrdilo o udeležbi, ki vam lahko služi za napredovanje v nazive.
PREDAVATELJICI

Neva Strel Pletikos, pedagoginja in profesorica sociologije, asistentka na Pedagoški fakulteti v Kopru, specializantka psihoterapevtske smeri Transakcijska analiza pri Zoranu Milivojeviću, Coach iz področja Nevrolingvističnega programiranja, Praktik s področja teorije izbire in že več kot 25 let svetovalna delavka na osnovni šoli.

Moja strast je že vrsto let delo z mladimi. Svojo poklicno pot sem začela z delom v takratni t.i. “gluhonemnici”. Kaj kmalu sem spoznala, da učinkovito in kvalitetno delo z mladimi zahteva nenehno strokovno izpopolnjevanje. Po zaposlitvi v svetovalni službi na osnovni šoli sem se odločila, da se vključim v izobraževanje iz psihoterapevtske smeri Transakcijska analiza pri dr. Zoranu Milivojeviću. Predvsem zato, ker verjamem, da moramo najprej poskrbeti za to, da se počutimo dobro v svoji koži, da bi lahko pomagali drugim. Izobraževanje iz Transakcijske analize je bilo prav to – orodje, ki ji je pomagalo osebno rasti, izboljšati svoje odnose, se naučiti učinkovitejših reakcij v vsakodnevnih interakcijah z najrazličnejšimi ljudmi in nenazadnje bolje razumeti ljudi s katerimi dela. Znanja iz področja Transakcijske analize, NLP in teorije izbire so mi pomagala tudi pri soočanju z izčrpanostjo in utrujenostjo zaradi sočutja, kot danes pojmujemo ta pojav – utrujenost zaradi vsakodnevnega fokusa na težave in stiske drugih. Delo z ljudmi namreč zahteva celega človeka, jaz pa sem si želela biti cel človek tudi doma, s svojo družino.

 

Kim Pletikos Pucer, magistrica psihologije, specializantka psihoterapevtske smeri Transakcijska analiza pri dr. Zoranu Milivojeviću in mag. Ivani Mandarić, terapevtka medicinske hipnoze.

Svoje prve izkušnje na področju psihološkega dela z mladimi sem začela pridobivati že tekom študija z delavnicami s področja učenja, anksioznosti, strahu pred ocenjevanjem, samozavesti, … Delo z otroki, mladostniki in odraslimi s posebnimi potrebami me je naučilo začutiti človeka, opazovati to, kar je v ozadju vedenja. To, kar ljudje kažemo navzven, je običajno nekaj povsem drugega kot to, kar se skriva v ozadju. To spoznanje sem še bolj ponotranjila z delom v kriznem centru, kjer sem se naučila predvsem poslušati in dati čas, da se človek odpre in zaupa. Svoje strokovno znanje sem nadgradila z znanji iz psihoterapevtske smeri Transakcijska analiza in ta znanja vsakodnevno implementirala v svoje delo, pri svetovanju staršem, otrokom in mladostnikom v okviru Centra za osebno rast. Na izobraževanjih, ki jih izvajam rada prepletam znanja iz področja psihologije, kognitivne nevroznanosti, nevrologije in psihoterapije. 

 

KOTIZACIJA

 

Kotizacija znaša 95 evrov (plačnik je organizacija), oziroma 75 evrov za samoplačnike.

 

PRIJAVA

Število udeležencev je omejeno, zato pohitite s prijavo. Navadno so mesta zasedena v prvih dveh tednih po odprtju prijav.

S prijavo se zavezujete k plačilu kotizacije, saj imate z oddano prijavo rezervirano mesto na izobraževanju.

Prijavite se lahko preko Google obrazca tukaj.

ali prek e-naslova info@cor.si, z imenom priimkom in podatki plačnika kotizacije.

 

Začetek

17:00

12.01.2023

Konec

20:00

16.01.2023

Lokacija

Zoom