Učenje socialnih veščin – uporaba socialnih iger v razredu

Vedno pogosteje ugotavljamo, da prihajajo otroci v šolo popolnoma brez razvitih socialnih spretnosti. Posledično so pogosto nemirni, žaljivi in nasilni, posebno takrat, ko niso zadovoljene vse njihove želje. Med te učence danes ne sodijo zgolj učenci s posebnimi potrebami. Taki otroci spore rešujejo na nekonstruktiven način, z vrstniki ne znajo vzpostaviti ustrezne komunikacije, nekateri otroci so neprestano v vlogi žrtev, drugi pa v vlogi nasilnežev. Pouk je otežen, učitelji vse več časa porabijo za umirjanje, razreševanje sporov, pojasnjevanje pravil, tolaženje, kaznovanje, …

Da se boste z aktualno situacijo lažje soočili Vas vljudno vabimo na interaktivno izobraževanje z naslovom ”Učenje socialnih veščin – uporaba socialnih iger v razredu”.

 

VSEBINA

 

  1. Kaj so socialne veščine, zakaj so pomembne in kako jih otrok razvija?
  2. Kdaj in kakšen socialni načrt je učinkovit? 
  3. Primeri socialnih iger, ki jih lahko uporabite v razredu (za krepitev socialnih veščin, oblikovanje pozitivne razredne klime, za sprejemanje pravil, …).
  4. Primeri aktivnosti s katerimi lahko v razredu krepite socialne veščine.
  5. Kako jasno izraziti pravila in svoja pričakovanja?
  6. Kako stopiti v učilnico suvereno.
  7. Kako izvesti dogovorjene posledice nesprejemljivega vedenja?
  8. Kako učinkovite so pohvale?
  9. Zakaj kazni ne delujejo?
  10. Kaj lahko kot učitelj naredite, da boste zadovoljni sami s sabo in s svojim delom? Kje so meje vaše odgovornosti?
  11. Oblikovanje učinkovitega vzgojnega načrta.

 

Z UDELEŽBO PRIDOBITE …

 

Udeleženci z udeležbo na seminarju pridobite nova teoretična in praktična znanja. Pridobite uporabna orodja, ki jih boste lahko uporabili v različnih situacijah, tako v službenem kot tudi v zasebnem okolju. 

  • Pridobite strokovno znanje, ki ga boste lahko uporabili tako v službenem, kot tudi v domačem okolju.
  • Pridobite praktične nasvete in ideje, ki preverjeno delujejo. 
  • Pridobite priložnost za postavljanje vprašanj glede aktualnih izzivov s katerimi se srečujete pri svojem delu. 
  • Na srečanjih se imamo vedno fino, zato vam zagotavljamo, da vam bo izobraževanje vsaj malo polepšalo vaš teden. 
  • Vsak udeleženec dobi gradivo.
  • Z udeležbo na srečanjih pridobite potrdilo o udeležbi.
  • S potrdilom o udeležbi lahko pridobite tudi točke za napredovanje.

 

 

KJE IN KDAJ?

 

Ljubljana, Plus Center, 12.11.2022 od 9. do 15. ure

 

MNENJA UDELEŽENCEV

 

Z izobraževanjem sem zelo zadovoljna – 10/10. Hvala za dobro družbo, ogromno novega znanja in za nove ideje, ki jih bom lahko uporabila s svojimi učenci!  – Nina 

 

Super predavanje. Kar tako naprej. Dobila sem potrditev, da nekatere stvari delam dobro in zagon ter ideje za naprej!   – Katja 

 

Strokovno izpeljano, veliko strokovnega znanja, zanimivi pogledi na to temo, ki ti dajo misliti.  – Rado

 

Z izobraževanjem sem zadovoljna – bilo je strokovno, podprto z ogromno primeri, razloženo iz različnih vidikov (psihološkega, nevrološkega, …). Skratka zanimivo in uporabno!  – Darja

 

Odlično. Najbolj so mi bile všeč ideje za socialne igre in aktivnosti v razredu. Super in zelo uporabno!  – Manca

 

 

PRIJAVA IN KOTIZACIJA

 

Prijavite se lahko prek Google obrazcev TUKAJ.

Kotizacija znaša 95 evrov, če je plačnik šola in 75 evrov, če ste samoplačnik.

Ker smo hvaležni vsem, ki se na naša izobraževanja znova in znova vračate, imate vsi, ki ste se že udeležili katerega od naših izobraževanj, na kotizacijo 10 % popust.

 

IZVAJALKI

 

Neva Strel Pletikos, pedagoginja in profesorica sociologije, asistentka na Pedagoški fakulteti v Kopru, specializantka psihoterapevtske smeri Transakcijska analiza pri Zoranu Milivojeviću, Coach iz področja Nevrolingvističnega programiranja, Praktik s področja teorije izbire in že več kot 25 let svetovalna delavka na osnovni šoli.

Moja strast je že vrsto let delo z mladimi. Svojo poklicno pot sem začela z delom v takratni t.i. “gluhonemnici”. Kaj kmalu sem spoznala, da učinkovito in kvalitetno delo z mladimi zahteva nenehno strokovno izpopolnjevanje. Po zaposlitvi v svetovalni službi na osnovni šoli sem se odločila, da se vključim v izobraževanje iz psihoterapevtske smeri Transakcijska analiza pri dr. Zoranu Milivojeviću. Predvsem zato, ker verjamem, da moramo najprej poskrbeti za to, da se počutimo dobro v svoji koži, da bi lahko pomagali drugim. Izobraževanje iz Transakcijske analize je bilo prav to – orodje, ki ji je pomagalo osebno rasti, izboljšati svoje odnose, se naučiti učinkovitejših reakcij v vsakodnevnih interakcijah z najrazličnejšimi ljudmi in nenazadnje bolje razumeti ljudi s katerimi dela. Znanja iz področja Transakcijske analize, NLP in teorije izbire so mi pomagala tudi pri soočanju z izčrpanostjo in utrujenostjo zaradi sočutja, kot danes pojmujemo ta pojav – utrujenost zaradi vsakodnevnega fokusa na težave in stiske drugih. Delo z ljudmi namreč zahteva celega človeka, jaz pa sem si želela biti cel človek tudi doma, s svojo družino.

 

Kim Pletikos Pucer, magistrica psihologije, specializantka psihoterapevtske smeri Transakcijska analiza pri dr. Zoranu Milivojeviću in mag. Ivani Mandarić, terapevtka medicinske hipnoze.

Svoje prve izkušnje na področju psihološkega dela z mladimi sem začela pridobivati že tekom študija z delavnicami s področja učenja, anksioznosti, strahu pred ocenjevanjem, samozavesti, … Delo z otroki, mladostniki in odraslimi s posebnimi potrebami me je naučilo začutiti človeka, opazovati to, kar je v ozadju vedenja. To, kar ljudje kažemo navzven, je običajno nekaj povsem drugega kot to, kar se skriva v ozadju. To spoznanje sem še bolj ponotranjila z delom v kriznem centru, kjer sem se naučila predvsem poslušati in dati čas, da se človek odpre in zaupa. Svoje strokovno znanje sem nadgradila z znanji iz psihoterapevtske smeri Transakcijska analiza in ta znanja vsakodnevno implementirala v svoje delo, pri svetovanju staršem, otrokom in mladostnikom v okviru Centra za osebno rast. Na izobraževanjih, ki jih izvajam rada prepletam znanja iz področja psihologije, kognitivne nevroznanosti, nevrologije in psihoterapije. 

 

ŠE NEKAJ DODATNIH INFORMACIJ

  • Če imate kakršnokoli praktično vprašanje, si ga kar zapišite ali pa nam ga že prej pošljite na info@cor.si, dovolj časa bo tudi za odgovore na vaša vprašanja in predloge za soočanje z vašimi konkretnimi primeri.
  • Delavnica vključuje tudi nekatere vsebine iz psihoterapevtske smeri Transakcijska analiza, Nevrolingvističnega programiranja in Teorije izbire.
  • Pred stavbo je dovolj parkirnih mest za vse udeležence.

Začetek

9:00

12.11.2022

Konec

15:00

12.11.2022

Lokacija

Ljubljana, Plus Center