Cilji seminarja:
- Učitelji pridobijo znanja in veščine učinkovitega komuniciranja z učenci in starši.
- Usvojijo osnove nezaželenega vedenja pri učencih (čustvene in vedenjske težave, logika vedenja, kaj lahko naredi učitelj, da bo otrok spremenil svoje vedenje, delo z otroki s posebnimi potrebami).
- Pridobijo praktična znanja takoj uporabna v razredu.
- Pridobijo znanja, ki jih niso pridobili na fakulteti.
- Naučijo se pripraviti učinkovit vzgojni načrt.
- Seznanijo se z osnovno dokumentacijo, ki jo morajo poznati.
Oblike in metode dela:
- Delo na primerih, v vivo.
- Frontalno predajanje znanja.
Izobraževanje bomo izvedli, 31. 8. 2024, od 8.00 do 14.30, preko Zoom-a.
Izvajalki izobraževanja bosta
Neva Strel Pletikos, pedagoginja in profesorica sociologije, asistentka na Pedagoški fakulteti v Kopru, specializantka psihoterapevtske smeri Transakcijska analiza, Coach iz področja Nevrolingvističnega programiranja, Praktik s področja teorije izbire in že več kot 35 let svetovalna delavka na osnovni šoli.
Moja strast je že vrsto let delo z mladimi. Svojo poklicno pot sem začela z delom v takratni t.i. “gluhonemnici”. Kaj kmalu sem spoznala, da učinkovito in kvalitetno delo z mladimi zahteva nenehno strokovno izpopolnjevanje. Po zaposlitvi v svetovalni službi na osnovni šoli sem se odločila, da se vključim v izobraževanje iz psihoterapevtske smeri Transakcijska analiza pri dr. Zoranu Milivojeviću. Predvsem zato, ker verjamem, da moramo najprej poskrbeti za to, da se počutimo dobro v svoji koži, da bi lahko pomagali drugim. Izobraževanje iz Transakcijske analize je bilo prav to – orodje, ki ji je pomagalo osebno rasti, izboljšati svoje odnose, se naučiti učinkovitejših reakcij v vsakodnevnih interakcijah z najrazličnejšimi ljudmi in nenazadnje bolje razumeti ljudi s katerimi dela. Znanja iz področja Transakcijske analize, NLP in teorije izbire so mi pomagala tudi pri soočanju z izčrpanostjo in utrujenostjo zaradi sočutja, kot danes pojmujemo ta pojav – utrujenost zaradi vsakodnevnega fokusa na težave in stiske drugih. Delo z ljudmi namreč zahteva celega človeka, jaz pa sem si želela biti cel človek tudi doma, s svojo družino.
Kim Pletikos Pucer, magistrica psihologije, specializantka psihoterapevtske smeri Transakcijska analiza, terapevtka medicinske hipnoze, svetovalna delavka.
Svoje prve izkušnje na področju psihološkega dela z mladimi sem začela pridobivati že tekom študija z delavnicami s področja učenja, anksioznosti, strahu pred ocenjevanjem, samozavesti, … Delo z otroki, mladostniki in odraslimi s posebnimi potrebami me je naučilo začutiti človeka, opazovati to, kar je v ozadju vedenja. To, kar ljudje kažemo navzven, je običajno nekaj povsem drugega kot to, kar se skriva v ozadju. To spoznanje sem še bolj ponotranjila z delom v kriznem centru, kjer sem se naučila predvsem poslušati in dati čas, da se človek odpre in zaupa. Svoje strokovno znanje sem nadgradila z znanji iz psihoterapevtske smeri Transakcijska analiza in ta znanja vsakodnevno implementirala v svoje delo, pri svetovanju staršem, otrokom in mladostnikom v okviru Centra za osebno rast. Na izobraževanjih, ki jih izvajam rada prepletam znanja iz področja psihologije, kognitivne nevroznanosti, nevrologije in psihoterapije.
Kotizacija znaša 85 evrov za samoplačnike. V primeru, da je plačnik šola, se obračuna tudi DDV.
Prijave sprejemamo prek Google obrazca tukaj.